پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۷۸۳
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
بازدید و رصد صبحگاهی هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه این بار به جمعیت هلال احمر استان رسید.

شعار سال: استاندار کرمانشاه گفت: هلال احمر کرمانشاه باید تجربیات خود از زلزله ۹۶ را مستندسازی کند تا به عنوان مرجعی تجربی از امداد و نجات، برای آیندگان محفوظ بماند.

استاندار کرمانشاه پس از بازدید، در جلسه شورای ادارای جمعیت هلال احمر استان که با حضور کارکنان این جمعیت برگزار شد، شرکت کرد.

بازوند در این نشست اظهار داشت: آقای لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ثابت کرده که مدیری برنامه‌محور است و از زمان تصدی مسؤولیت جمعیت هلال احمر عملکرد مطلوبی از خود نشان داده و گام‌های مثبتی برداشته، جا دارد از خدمات آقای امیریان، مدیریت سابق جمعیت هلال احمر نیز تشکر کنم.

استاندار کرمانشاه افزود: زلزله ۹۶ زلزله‌ای عظیم و غافلگیرکننده بود که نیروهای نظامی و انتظامی به خوبی در امداد و نجات به کمک هلال احمر آمدند‌.

وی تصریح کرد: هلال احمر کرمانشاه باید تجربیات خود از زلزله ۹۶ را مستندسازی کند تا به عنوان مرجعی تجربی از امداد و نجات برای آیندگان محفوظ بماند.

بازوند در ادامه از حمایت‌های مجموعه هلال احمر کشور و به‌ ویژه پیوندی رئیس کل جمعیت هلال احمر کشور در خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 1 اسفند 97، کد مطلب: 13971201000161: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین