پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از پذیرش بیش از ۸۰۰۰ مصدوم در بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد .

شعار سال: فرزین معتمدی‌ معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر از مصدومین زلزله اخیر در بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر واقع در شهرستان سرپل ذهاب پذیرش شده اند.

فرزین معتمدی‌ افزود: با توجه به اینکه زیرساخت های بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب کاملا از بین رفته بود شش ساعت پس از اعلام زلزله، بیمارستان جمعیت با تیم RDH به عنوان اولین مرکز درمانی برپا شد و ارائه خدمات درمانی آغاز گردید .

وی ادامه داد: در این بیمارستان ۳۵ نفر پزشک و ۴۶ نفر پرستار در طی ۷۲ ساعت بالغ بر ۸۰۰۰ نفر را ویزیت نمودند . از این تعداد بر روی بیش از ۴۰۰۰ نفر از مصدومین خدمات سرپایی از قبیل بانداژ و پانسمان ، بخیه و آتل بندی صورت گرفت و ۲۰۰۰ نفر از مصدومین بدحال از طریق بالگرد و آمبولانس به بیمارستان های استان کرمانشاه انتقال یافتند .

معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت :در بیمارستان برپا شده توسط تیم درمان جمعیت هلال احمر تولد دو نوزاد را نیز گزارش داد .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 24 آبان 96، کد مطلب: 6323320: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین