پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
مدیر مرکز هدایت عملیات مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بیمارستان صحرایی ۵۰ تختخوابی قزوین همراه با ۲۰ پرسنل فنی برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد.

شعار سال: محمد فخار سلیمانی اظهارداشت: در پی وقوع زمین لرزه در غرب کشور و استان کرمانشاه و به منظور کمک رسانی و امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از این حادثه شب گذشته بیمارستان صحرایی اورژانس استان عازم منطقه ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه شد.

سلیمانی تصریح کرد: این بیمارستان ۵۰ تختخوابی به همراه ۲۰ نفر کادر درمانی و فنی و سه دستگاه آمبولانس به کرمانشاه اعزام شده و در محل مستقر شده است.

آماده باش اورژانس هوایی قزوین

سلیمانی افزود : با دستور EOC وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنین اورژانس هوایی قزوین در آماده باش کامل قرار دارد و در صورت نیاز برای امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه به این استان اعزام خواهد شد.

مدیرعامل جمیعت هلال احمر استان قزوین هم گفت: برای کمک به هموطنان زلزله زده در غرب کشور صبح امروز دوشنبه تعداد ۵۰ تن از نیروهای امدادو نجات جمعیت هلال احمر قزوین با ۱۷ دستگاه خودروی امدادی و آمبولانس به این مناطق اعزام شدند.

حسین آصفی بیان کرد: در صورت نیاز و اعلام آن از سوی مسئولان مدیریت بحران آمادگی داریم تا نیروهای بیشتری به این مناطق اعزام کنیم.

وی اضافه کرد : در پی این حادثه جمعیت هلال احمر استان قزوین در آماده باش کامل قرار دارد تا به نقاط زلزله زده غرب کشور اعزام شود.

زمین لرزه کرمانشاه با قدرت بیش از ۷.۳ ریشتر شب گذشته رخ داد و کمترین پس لرزه آن بیش از چهار ریشتر بوده است.

این زمین لرزه شب گذشته در استان قزوین هم احساس شد اما خوشبختانه در این منطقه هیچگونه خسارتی نداشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 22 آبان 96، کد مطلب: 4142691: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین