پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
معاون عمرانی استانداری قزوین یا اشاره به این‌که هماهنگی و مشارکت استان قزوین در مناطق زلزله‌زده غرب بی‌نظیر بود، گفت: بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در 209 روستا با 4000 واحد و یک شهر با 6000 واحد در شهرستان گیلان غرب کرمانشاه بر عهده استان قزوین قرارگرفته است.

شعار سال: معاون عمرانی استانداری قزوین یا اشاره به این‌که هماهنگی و مشارکت استان قزوین در مناطق زلزله‌زده غرب بی‌نظیر بود، گفت: بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در 209 روستا با 4000 واحد و یک شهر با 6000 واحد در شهرستان گیلان غرب کرمانشاه بر عهده استان قزوین قرارگرفته است.

 «علی فرخزاد» معاون عمرانی استانداری قزوین در جلسه مشارکت خیرین استان برای حمایت از مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: انتخاب استان قزوین به‌عنوان یکی از استان‌های معین استان کرمانشاه برای بازسازی مناطق زلزله‌زده نشان از توانمندی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در بحران و امدادرسانی در استان دارد.

وی افزود: با بسیج همه امکانات مردمی و دولتی کار کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده از زلزله هم‌چنان ادامه دارد و حتی شهرداری‌های کوچک استان نیز نسبت به تأمین ماشین‌آلات همکاری و مشارکت خوبی داشته‌اند.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: خوشبختانه استان قزوین با حضور موفق در منطقه توانست الگوی خوبی از نحوه مدیریت در بحران را نشان دهد و با انتقال چند دستگاه خانه اسکیمویی برای اقامت موقت حادثه‌دیدگان کارهای خوبی صورت گرفته است و حتی تماس‌هایی از خیرین نقاط مختلف کشور برای مشارکت در ساخت خانه‌های اسکیمویی شده است و این توانایی در استان وجود دارد که با ظرفیت بخش خصوصی و حمایت‌های استانی نسبت به ساخت خانه‌های اسکیمویی با تیراژ بالا اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین به‌عنوان معین کرمانشاه به‌علت توانمندی در ساخت‌وسازها قرار است بازسازی ۲۰۰ روستا را بر عهده بگیرد و با کمک همه دستگاه‌های اجرایی استان و تأمین تجهیزات موردنیاز امیدواریم این مأموریت به‌خوبی انجام شود.

وی افزود: بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در 209 روستا با 4000 واحد و یک شهر با 6000 واحد در شهرستان گیلان غرب کرمانشاه بر عهده استان قزوین قرارگرفته است.

وی افزود: با توجه به آغاز فصل سرما تسریع در بازسازی منازل و یا ساخت منازل تخریب‌شده امری مهم بوده که باید در اولویت قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی خوبی توسط مردم و مسئولان استان قزوین انجام‌شده و هم‌اکنون اسکان موقت زلزله‌زدگان مهم بوده که استان قزوین در این زمینه تجهیزات موردنیاز را فراهم خواهد کرد.

در این جلسه که نمایندگانی از مجمع خیریه استان حضور داشتند نمایندگان دستگاه‌های امدادرسان با ارائه گزارش اقدامان انجام‌شده پرداختند و خیرین استان نیز پیشنهادهای خود را مطرح کردند و در پایان هیئت‌امنای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده توسط خیرین تشکیل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:96090803931، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین