پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انتقال مجروحان و انتقال وسایل مورد نیاز برای مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب هستند.

شعار سال: تیم خبری مدیریت بحران استان گیلان دقایقی پیش به همراه امدادگران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وارد سرپل ذهاب شد.

مردم سرپل ذهاب خواستار کمک از مردم سایر استان‌های کشور هستند و آب، پتو، غذا، وسایل گرمایشی از مهمترین نیازهای فعلی ساکنان مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب است.

بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انتقال مجروحان و انتقال وسایل مورد نیاز برای مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب هستند و بیمارستان صحرایی ارتش در پادگان این شهر دایر شده است.

تیم‌های درمانی از استان‌های مختلف کشور وارد سرپل ذهاب به عنوان کانون زلزله شدند که بیشترین خسارت را متحمل شده و امدادگران هلال احمر در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

یک تیم خبری 17 نفره نیز متشکل از خبرنگاران و عکاسان رسانه های کشور دقایقی پیش وارد سرپل ذهاب شد تا آخرین اخبار زلزله را برای عموم مردم مخابره کنند.

‌زلزله‌ای به‌بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه استان کرمانشاه و بخش هایی از غرب ایران و شمال عراق را لرزاند؛ شدت این زمین‌لرزه به‌حدی بود که در اغلب استان‌های کشور احساس شد. این زمین‌لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه و در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و در عمق 11کیلومتری زمین روی داده است. همچنین در ادامه، زمین‌لرزه‌هایی به‌بزرگی 4.6 و چهار ریشتر این منطقه را لرزاند و پس‌لرزه‌های این زمین‌لرزه ادامه دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 آبان 96، کد مطلب: 13960823000484: www.gilan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین