پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
وزیر کشور گفت: دستگاه‌ها موظف شدند تا ظهر فردا خدمات آب، برق و گاز را کاملا برقرار کنند و چادرهاى بیشترى در مناطق توزیع می‌شود.

شعار سال: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امشب پس از پایان جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: علی رغم مسدود بودن جاده ها همان اول وقت تلاش شد به مجروحان و مصدومان خدمات رسانی شود.

وی افزود: بیش از ۳۰ هلی کوپتر در منطقه پرواز دارند و درحال انتقال مجروحین و مصدومان هستند و این افراد را به سرعت به شهرهای دیگر منتقل می کنند.

وزیر کشور گفت: در تلاشیم که آب، برق، نیاز های غذایی و چادر که جزو نیازهای واقعی و ضروری مردم است تامین شود.

رحمانی فضلی تاکید کرد: تعدادی چادر میان مردم توزیع شده اما تعداد آن کم بوده که دستور دادیم امشب چادر بیشتری به این منطقه انتقال داده شود

وی با بیان اینکه گزارشی از وضعیت آب و برق و گاز در جلسه امشب ارائه شد، گفت: بیش از ۸۵ درصد آب و برق منطقه وصل شده و تا فردا ظهر مسلم کردیم که انشالله همه آن وصل شود.

وزیر کشور اضافه کرد: تلاش این است که در مرحله بعد بحث برآورد خسارت را هم داشته باشیم، تیم هایی مامور شدند که این بروارد خسات را انجام دهند اما با توجه به فصل سرما باید این اقدامات با سرعت صورت گیرد‌.

رحمانی فضلی گفت: درست است که ۲۴ ساعت از واقعه گذشته اما ما از امروز صبح که امکان دسترسی بوده توانستیم خدمات رسانی کنیم که به نظر من خدمات ارائه شده قابل قبول است اما هنوز نقص ها و ضعف های زیادی وجود دارد که باید با اهتمام بیشتر رفع و جبران شود.

وزیر کشور با اشاره به حجم گسترده منطقه زلزله گفت: در استان کرمانشاه یک هزار و ۹۶۰ روستا و ۷ شهرستان آسیب دیده اند که برخی مناطق صعب العبور و کوهستانی است و همچنین با پراکندگی های بسیار زیادی مواجه هستیم.

رحمانى فضلى با اشاره به سفر فردای رئیس جمهور به کرمانشاه و بازدید از برخی منلسق زلزله زده افزود: در جریان این سفر مصوباتی خواهیم داشت که باید نسبت به اجرایی شدن ان اهتمام بیشتری به خرج داد.

وی گفت: امیدواردیم بتوانیم مقداری از غم درد و ناراحتی که مردم دارند را باکمک رسانی جبران کنیم

وزیر کشور بیان کرد: عزیزانی که جان خود را دراین موضوع از دست دادند که بیش از ٤٠٠ نفر هستند غمشان برای خانواده هایشان فراموش ناشدنی است که ارزوی عفران برای آن عزیزان و صبر برای خوانواده هایشان داریم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: از مردم خواهش داریم با حفظ آرامش خود و همکاری که تا کنون بسیار خوب بوده کمک کنند تا امدادرسانی به بهترین نحو انجام شود.

وی گفت: بنده به این مناطقی که رفتم علی رغم خسارتهای زیادی که وارد شده مردم بسیار با محبت خواسته هایشان را مطرح می کردند و البته این حق آنها است، برخی جاها هم عصبانی و ناراحت هستند که به آنها حق می دهیم ولی در هر حال باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 23 آبان 96، کدمطلب:558407، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
متاسفانه با آغاز فصل سرما دیگر چادر جوابگوی این مردم نخواهد بود ، همین تا الان چند نفر از این مردم بخاطر شدت سرما جان خود را از دست داده اند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین