پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
کمیته فنی اجرایی بحران در کل دامپزشکی استان کرمانشاه تشکیل شد و در آن از ساماندهی ساماندهی ۱۷ اکیپ دامپزشکی استان کرمانشاه و اعزام به مناطق زلزله زده خبر داده شد

شعار سال:  کمیته فنی اجرایی بحران در کل دامپزشکی استان کرمانشاه تشکیل شد و در آن از ساماندهی ساماندهی ۱۷ اکیپ دامپزشکی استان کرمانشاه و اعزام به مناطق زلزله زده خبر داده شد.

 کمیته فنی اجرایی بحران (زلزله) دامپزشکی استان کرمانشاه امروز سه شنبه با هدف بررسی امور فنی و آگاهی بخشی به مناطق آسیب دیده در خصوص دفن بهداشتی دام های تلف شده در این اداره کل برگزار شد.

در این کمیته وظایف اعضای کمیته و مسئولین قسمت های آن مشخص شده و شرح وظایف اعلام شد. همچنین اکیپ هایی متشکل از کارشناسان دامپزشکی با وظیفه نظارت بر دفن بهداشتی لاشه دام های تلف شده بر اثر زلزله و همچنین کمک به زلزله زدگان در حوزه دامپزشکی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

در این جلسه از ساماندهی و اعزام ۱۷ اکیپ تاکنون خبر داده شد و اعلام شد اکیپ های دیگری نیز به این مناطق اعزام می شوند.

در این جلسه بر لزوم امدادرسانی فوری به مناطق زلزله زده در حوزه دامپزشکی برای پیشگیری ازشیوع بیماری های مختلف تاکید شد، چراکه پس از زلزله به جهت ایجاد شرایط ویژه و کاهش سطح بهداشت در مناطق متاثر از زلزله، احتمال وقوع بیماری های دامی و ومشترک افزایش می یابد.

لازم به ذکر است، در این جلسه همچنین تاکید شد که با توجه به اینکه فعالیت های دامپزشکی بعد از آواربرداری و نجات انسان ها آغاز می شود، اکیپ های دامپزشکی نیز آماده اند تا به سرعت وارد عمل شوند و به سلامت شهروندان در پیشگیری از بیماری های مشترک در این وضعیت کمک کنند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبربان  ،  تاریخ انتشار  23 آبان  96، کدمطلب15615283 ،www.khabarban.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین