پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۲۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما راه اندازی رادیو امید در جریان زلزله اخیر را اقدامی ارزشمند دانست و از آن به عنوان یک امتیاز برای مدیریت صدا و سیمای کرمانشاه یاد کرد.

شعار سال: علی دارابی در جلسه قرارگاه رسانه‌ای ستاد بحران غرب کشور که به میزبانی صدا و سیمای کرمانشاه برگزار شد ضمن تشکر از زحمات صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به خاطر پوشش رسانه‌ای مناسب اخبار زلزله اخیر، اظهار داشت: اطلاع رسانی باید در کنار امید بخشی و تقویت روحیه مردم باشد.
وی جدی گرفتن موسیقی، عکس، تصاویر و استفاده از ظرفیت رادیو نما برای ایجاد هم افزایی در استان را لازم دانست و افزود: باید همچنان با هدف تسهیل در امدادرسانی به زلزله زدگان مردم را در جریان آخرین اخبار قرار دهیم.
معاون امور استان‌ها زیرنویس، اخبار ۶۰ ثانیه ای، آموزش نیروی انسانی در حوزه‌های تخصصی، تقویت فضای مجازی، آرامش بخشی و آسیب شناسی ستاد بحران را از مهم‌ترین محور‌های دستور کار در این جلسه عنوان کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز از تلاش بی وقفه کارکنان این مرکز در پی وقوع زلزله اخیر تقدیر کرد و گفت: هم اکنون ۱۰ گروه خبری و گزارشی در مناطق زلزله زده مستقر شده اند تا آخرین اخبار و وقایع این حادثه را هر دو ساعت یکبار به مردم اطلاع رسانی کنند.
رحیمی همچنین از تلاش‌ها و همکاری صدا و سیمای دیگر مراکز تقدیر کرد.
در پایان این جلسه از مدیران کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، کردستان و ایلام با اهداء لوح، تقدیر شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 25 آبان 96، کد مطلب: 1902604: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین