پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۵۲۰
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
«رادیو انقلاب» به عنوان پژواک صدای بلند انقلاب اسلامی ایران در کنار سایر شبکه‌های رادیویی ملی پا به عرصه وجود گذاشت.

شعارسال:«رادیو انقلاب» به عنوان پژواک صدای بلند انقلاب اسلامی ایران در کنار سایر شبکه‌های رادیویی ملی پا به عرصه وجود گذاشت.

«رادیو انقلاب» با حضور حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما و حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در ساختمان شهدای رادیو افتتاح شد.

حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در مراسم افتتاح شبکه رادیویی انقلاب گفت: از حضور همه مدیران و برنامه سازان تشکر می کنم. بزرگترین دستاورد و سرمایه انقلاب اسلامی، «ولایت فقیه» است. این یم اندیشه قرآنی است. امیدواریم رادیو انقلاب بتواند آنچه که در طول این چهل سال اتفاق افتاد و ظلم های دشمنان را به خوبی بیان کند.

وی افزود: چهل سال از پیروزی انقلاب گذشت. باید برای نسل سوم این انقلاب حرف های نو بزنیم. شاید زبان بیان ما باید اصلاح شود. وقتی از نعمت ولایت فقیه می گوییم، باید برنامه سازان ما روی این موضوع کار کند. اگر تلاش ها از سوی ولایت نبود، انقلاب از این قله ها و راه های پر پیچ و خم نمی گذشت. حضور مردم در اتفاقات انقلاب از جمله انتخاب رئیس جمهور از جمله ابتکارات مقام ولایت است. ما در آستانه چهلمین سال انقلاب باید دستاورد ها را به درستی تبیین کنیم.

شاه آبادی ادامه داد: رادیو انقلاب اگر چه از امروز آغاز به کار می کند، اما باید یک حرکت اجرایی و انقلابی برای خودش داشته باشد. البته همه شبکه ها در این مورد برای امید آفرینی و مبارزه با حملات استکبار وظیفه دارند. خیلی ها می خواهند با اغتشاش به گونه ای در مقابل انقلاب بایستند. باید عناصر توانمند بیایند و قلم به دست بگیرند و اثر فاخر متناسب با نیاز امروز جامعه تولید کنند. باید با زبان امروز با مخاطب حرف بزنیم. ما با این هدف رادیو انقلاب را تاسیس کردیم و این سومین بار است که حضور خودش را اعلام می کنیم و امیدوارم این رادیو رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار 11بهمن 96،کدخبر: 6420674، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین