پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
فرمانده سپاه پاسارگاد از برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی سپاه در ایام هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

شعار سال: مجید علیپور، فرمانده سپاه پاسارگاداز برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی سپاه در ایام هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه به‌همت بسیج سازندگی سپاه فجر و بسیج جامعه پزشكی استان فارس برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرارگاه مردم یاری سپاه فجر استان فارس به پاس قدردانی از مردم خوب، متدین و انقلابی بخش پاسارگاد و با هدف خدمات‌رسانی به آنان اقدام به این عمل خداپسندانه می‌كند و طی آن پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیجی به‌صورت رایگان ارائه خدمات درمانی می‌كنند.

علیپور با بیان اینكه این كار ریشه در فرهنگ دفاع مقدس دارد، گفت: این بیمارستان طی سه روز از روز ۲ آذرماه در این منطقه آغاز به كار خواهد كرد كه در آن خدماتی نظیر پزشكی قلب، داخلی، گوارش، اطفال، زنان، ارتوپدی، مامائی، چشم‌پزشكی، دندانپزشكی و غیره به‌ مردم ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه پاسارگاد یادآور شد: مردم این منطقه مردمی ولایت‌مدار و متعهد به اسلام و انقلاب هستند و گواه صادق این مطلب تقدیم ۱۲۰ شهید شهرستان و ۲۴ شهید در بخش پاسارگاد است لذا این وظیفه مسئولان است كه به کمال افتخار و احترام به مردم خوب این منطقه خدمات‌رسانی كنند.

بنا بر این گزارش، همچنین سعید كوشكی، معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس نیز امروز در نشست خبری خود با اشاره به برپایی این بیمارستان گفت: این بیمارستان طی دو مرحله برپا می‌شود كه مرحله نخست آن كه مرحله پایش بود، دو هفته پیش انجام شد.

وی افزود: ۳۰۰ میلیون تومان تنها هزینه داروی برپایی این بیمارستان بوده است و این هزینه منهای حق‌الزحمه پزشكان بسیجی است كه به‌صورت رایگان به ارائه خدمات می‌پردازند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی قرآن ، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کدمطلب:۳۶۶۴۶۰۷، www.ikna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین