پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
نماینده‌ی مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان 300 تختخوابی جهرم، دومین بیمارستان فوق‌تخصصی استان فارس محسوب می‌شود.

شعارسال: نماینده‌ی مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان 300 تختخوابی جهرم، دومین بیمارستان فوق‌تخصصی استان فارس محسوب می‌شود.

محمدرضا رضایی کوچی گفت: بیمارستان جهرم از نظر وسعت و زیربنا و کیفیت و نوع خدمات قابل ارائه به مردم، دومین بیمارستان فوق تخصصی و قطب درمانی جنوب فارس و کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: در این مجموعه که زمین آن را خانواده مرحوم خواجه‌ پور اهدا کرده‌اند شهر سلامت با بیمارستان‌های مکمل احداث و خدمات بهداشت و درمانی ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث مرکز درمان ناباروری در کنار این بیمارستان بیان کرد: مراکز درمان ناباروری فقط در مراکز استان‌ها وجود دارد که این مرکز با پیگیری‌های انجام شده در جهرم نیز درحال ساخت است .

رضایی از احداث واحدهای اقامتی خیرساز در این بیمارستان خبر داد و افزود: در این مجموعه ۵۰ واحد اقامتی و یک آشپزخانه به منظور ارائه خدمات رایگان به همراهان بیمار توسط یک خیر احداث می‌شود .

این نماینده مردم در خانه ملت افزود: بیمارستان جهرم نزدیک به ۶۵ درصد پیشرفت داشته و تجهیزات آن خریداری و طبق برنامه ‌زمانبندی با تأمین منابع مالی، پیمانکار باید عملیات اجرایی آن‌را در سال ۹۷ به پایان برساند .

وی در ادامه به بازدید که از منطقه ویژه اقتصادی جهرم، پتروشیمی، بزرگراه جهرم-شیراز، بیمارستان300تختخوابی و پروژه‌ی انتقال آب سد سلمان فارسی به جهرم اشاره کرد و گفت: هدف از انجام این بازدیدها آگاهی از روند و وضعیت ساخت این پروژه‌هاست .

رضایی همچنین از تزریق 600میلیارد ریال اعتبار در امسال و سال آینده به پروژه انتقال آب از سد سلمان فارسی به جهرم خبر داد و گفت: از آنجایی که آب شرب جهرم از چاه تامین می شود و از سویی هم با خشکسالی و کمبود آب این چاه ها روبرو هستیم استفاده از آب این سد اجتناب ناپذیر است .

این نماینده‌ی مجلس تصریح کرد: حداقل خط انتقال این پروژه 48 کیلومتر است که مردم این شهرستان تا سال آینده از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25 دی 1396، کدخبر: 96102513156، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
خب جای شکر داره ولی اینکه این تجهیزات و امکانات در تموم ایران به کشل عادلانه توزیع نمیشه خوب نیست..یک شهر 120 هزار نفری یک بیمارستان با سه پزشک دارد فقط
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین