پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به برپایی دو بیمارستان صحرایی در منطقه سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی کرده است.

شعار سال: سرهنگ مجتبی بیاتی ،با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان گفت: به محض وقوع زلزله حضور سپاه در منطقه سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی با حضور نیروهای بسیجی و نیروهای زمینی سپاه به امر خدمت‌رسانی، آواربرداری و کمک به مصدومان انجام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به اینکه تیمهای متعددی به منطقه اعزام شدند و در فاز اول کار آواربرداری و کمک به مصدومان انجام شد عنوان کرد: تیمهای متعددی در منطقه تشکیل شد و‌ کار امدادونجات مصدومان و فوت‎شده‌گان انجام شده است.

بیاتی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به برپایی دو بیمارستان صحرایی در سرپل‌ذهاب و ثلاث‎باباجانی کردیم بیان کرد: تیمهای پزشکی متعددی از سوی سپاه و ‌جامعه پزشکی به منطقه اعزام شد که به بحث درمان بیماران بپردازند.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با بحث اسکان و خدمت‌رسانی به مردم روستاهای سرپل‌ذهاب، ثلاث‎باباجانی و دشت‌ذهاب به سپاه واگذار شده است که هشت محور مشخص شد که سپاه به توزیع چادر، پتو و زیرانداز مشغول شده است.

بیاتی با بیان اینکه توزیع مواد غذایی به صورت گسترده در دستور کار قرار دارد بیان کرد: این مواد غذایی بین زلزله‌زدگان شهرستانهای ثلاث‎باباجانی، دالاهو و سرپل‌ذهاب توزیع می‌شود​.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی سپاه تعدادی از هواپیماها را در کرمانشاه به مدت دو روز در راستای اعزام مصدومان به بیمارستان و فرودگاه‌های مهرآباد را بر عهده داشت بیان کرد: تعدادی هلی‌کوپتر در منطقه حضور داشت که در به صورت فوری اقدام به اعزام مصدومان می‌کرد.

بیاتی اظهار کرد: در رابطه با تأمین امنیت نیروهای سپاه و ‌ارتش، نیروی انتظامی آمادگی کامل داریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 25 آبان 96، کدمطلب:1575787، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین