پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
فرماندار قصرشیرین گفت: با وجود گذشته چند روز از زلزله در استان کرمانشاه آب شهرستان قصرشیرین همچنان قطع است.

شعارسال: فرامرز اکبری، با اشاره به اینکه آواربرداری و انتقال مصدومان در همان روز اول حادثه انجام شد، اظهار داشت: با وجود اینکه از شرایط بحرانی خارج شدهایم ولی آب قصرشیرین هنوز قطع است.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه 80 درصد از مشکل مردم در بحث اسکان برطرف شده است، گفت: تعداد قابل توجهی چادر نیز در میان مرده حادثه‌دیده در این شهرستان توزیع شده است.

اکبری با اشاره به اینکه مردم نگران پسلرزه‌ها نباشند و به شرابط عادی زندگی خود برگردند،‌ بیان کرد: در حال حاضر مشکل اصلی مردم ‌قصرشیرین آبرسانی و قطع آب لوله‌کشی است.

وی با بیان اینکه آبرسانی سیار در شهرستان قصرشیرین و روستاهای اطراف انجام می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه منابع آب در حوزه وسیعی از مناطق اطراف این شهرستان به علت زلزله آلوده و کدر است، بنابراین تانکرهای آب باید آب مورد نیاز را از مناطق دورتری تهیه و در اختیار مردم قرار دهند.

فرماندار قصرشیرین از تهیه غذای گرم در این شهرستان خبر داد و افزود: چادر، پتو، موکت و نایلون برای پوشش چادرها در برابر سرما از جمله نیازهای اساسی مردم در شهرستان قصرشیرین است.

اکبری از مردم خواست کمک‌های خود را در اختیار ستاد بحران در شهرستان‌های ثلاث‌باباجانی، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب قرار دهند تا به کمک این ستادهای به صورت منظم و هدفمند در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با کمک استان‌های معین لوله‌ها و شبکه‌های آبرسانی که در جریان زلزله آسیب دیدهاند ترمیم و مشکل آب مردم نیز برطرف شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25آبان1396 ، کدخبر: 1575776: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین