پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۹۳۰۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: کمک های مردم استان تهران از طریق هلال احمر، در کم تر از ۲۴ ساعت به زلزله زدگان می رسد.

شعار سال: ابراهیم تاجیک نوری در خصوص نحوه ارسال کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: کمک های مردمی که توسط پایگاه های هلال احمر در سراسر استان تهران جمع آوری می شود، کم تر از ۲۴ ساعت توسط عوامل هلال احمر در استان کرمانشاه به دست زلزله زدگان می رسد.

وی با بیان این که برخی افراد سودجو با قرار دادن شماره حساب هایی در شبکه های مجازی و سایت های اجتماعی در خصوص کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه و نیز با تلاش در جهت ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به هلال احمر، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند، افزود: امدادگران هلال احمر امین مردم و خادم آن ها هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: جمعیت هلال احمر استان تهران به محض وقوع زلزله کمک های خود را آغاز کرده و همواره در کنار مردم در سختی ها و مشکلات بوده است.

وی اضافه کرد: در رسیدن کمک های مردمی به دست زلزله زدگان، بیشترین دقت و نظارت توسط خادمان مردم در هلال احمر انجام می شود و ما خود را در کنار زلزله زدگان احساس می کنیم و بر این امر تاکید داریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 25 آبان 96، کدمطلب:4146557، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین