پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۶۴۹
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از توزیع ۷۵۰ سبد حمایتی هلال احمر بین نیازمندان استان طی ماه رمضان خبر داد.

شعار سال: محمدرضا امیریان ازتوزیع ۷۵۰ سبد حمایتی در نیمه اول ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان استان خبر داد.

وی افزود: امسال با مساعدت خیرین، شرکت‌های خصوصی و موسسات مردم نهاد تلاش شده است علاوه بر افزایش کمیت سبدهای کالا به نیازمندان، کیفیت اقلام اهدایی به نیازمندان نیز در ماه رمضان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: جمعیت هلال احمراستان کرمانشاه از اردیبهشت ماه سالجاری با برنامه ریزی های دقیق ارتباط منسجم و مستمری را با خیرین و علاقه مندان به اجرای طرح همای رحمت برقرار کرده و با تشکیل ستادهای طرح همای رحمت در شعب تمهیدات لازم را در جهت اجرای هر چه بهتر این برنامه ملی به عمل آورده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش اعضاء، داوطلبان، خیرین و همکاران جمعیت هلال احمراستان کرمانشاه گفت: با تغییر رویکرد در نحوه اجرای طرح همای رحمت طی سال جاری سعی شده در تمامی مناسبت های این ماه با استفاده از توان گروه‌های پزشکی داوطلب خدمات درمانی متنوعی نیز به روزه داران ارائه شود. همچنین با همکاری سازمان انتقال خون تمهیدات لازم جهت حضور علاقه مندان به اهداء خون به ویژه اعضاء و داوطلبان جمعیت هلال احمر در این ماه اندیشیده شود.

امیریان با اشاره به برپایی سفره های افطاری جهت اقشار نیازمند با همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در نیمه اول ماه مبارک رمضان گفت: از اول ماه مبارک رمضان تا امروز ۴۵۰۰ پرس غذای گرم با برپایی سفره های افطاری در بین نیازمندان توزیع شده است و علاوه بر برپایی سفره ها ی افطار در مساجد و حسینیه ها و پذیرایی از گروههای خاص مورد توجه بوده و در پایگاه‌های جاده ای نیز سفره‌های افطاری با حضور مسئولین محلی و استانی جهت نجاتگران و امدادگران شعب برپا شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با آرزوی سلامتی و قبولی طاعات وعبادات روزه داران، ابراز امیدواری کرد، با همت والای خیرین و داوطلبان استان شاهد گسترش هرچه بیشتر خدمات در نیمه دوم ماه مبارک رمضان جهت کمک به اقشار نیازمند و کم درآمد در این ماه باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 4005331:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین