پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از استقرار امکانات شهرداری منطقه ۱۴ تهران و هشت استان معین در کرمانشاه برای خدمت به زوار اربعین خبر داد.

شعار سال: مجتبی نیک کردار در جلسه ستاد اربعین که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار کرمانشاه و مسئولین مرتبط در مرز خسروی برگزار شد، جزئیات فعالیت های عمرانی در حوزه راه های مواصلاتی ایام اربعین حسینی را تشریح کرد.

نیک کردار از برخی ممانعت های کارشناسی دستگاه های مختلف مانند ارتش برای در نظر گرفته شدن مسائل امنیتی درخصوص برخی فعالیت های عمرانی خبر داد و خواستار برطرف شدن این موارد شد.

نیک کردار گفت: راهنمایی و رانندگی استان قول داده است که از ابتدایی ورودی به استان تا خروجی از مرز خسروی را به دوربین های پایش سرعت مجهز کند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین از رسیدن سرویس های ماشین آلات از دو استان معین اربعین حسینی (زنجان و همدان) خبرداد و گفت: استان های دیگر که معین هستند و آقای استاندار نیز پیگیری کرده اند باید هرچه سریع تر سرویس های ماشین آلات خود را ارسال کنند.

وی همچنین از شهرداری های مختلف استان کرمانشاه که در مسیر تردد زائران هستند خواست که با شهرداری مرکز استان هماهنگ و در ارتباط باشند.

نیک کردار از استقرار نیروها و امکانات شهرداری منطقه ۱۴ تهران برای ارائه خدمات شهری در استان کرمانشاه نیز خبر داد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در پایان گفت: پیشبینی ما از ورود زوار به مرز خسروی ۵۰۰ هزار نفر است اما واقعیت این است که جاذبه های قدیمی این مرز ممکن است این تعداد را افزایش دهد بنابر این همه دستگاه ها باید آمادگی ویژه ای داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 مهر 96، کد مطلب: 4111813: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین