پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه عصر امروز از پروژه نیمه کاره مجتمع تجاری فیروزه در خیابان مدرس کرمانشاه بازدید کرد.

شعار سال: هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه عصر امروز از پروژه نیمه کاره مجتمع تجاری فیروزه در خیابان مدرس کرمانشاه بازدید کرد.

علیرضا وزیری، مدیر عامل بهسازی و نوسازی استان کرمانشاه در جریان این بازدید اظهار داشت: پروژه مجتمع تجاری فیروزه از سه سال پیش تاکنون ۲۲ درصد پیشرفت داشته و مشکل اصلی آن تأمین منابع است.

وی بیان کرد: این پروژه تجاری با ۵۶ هزار متر زیربنا از سال ۹۴ عملیات اجرایی آن شروع شده و تا کنون ۲۲ درصد پیشرفت داشته است.

این مسئول گفت: برای تکمیل آن ۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که در صورت تخصیص اعتبار، طی ۳ سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وزیری اظهار داشت: در ابتدای کار، ما با مشکل تملک مواجه بودیم، به خاطر حریم تکیه بیگلر بیگی نیز ارتفاع نرفتیم.

بازوند، استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه مجتمع تجاری فیروزه در جای توجیه داری است، گفت: این پروژه با صد و بیست میلیارد تومان سرمایه گذاری میتوانند اشتغال و موقعیت خوبی را در کرمانشاه ایجاد کند.

وی بیان کرد: به جای پاک کردن صورت مسئله، همکاری و کمک کنید تا این پروژه راه بیفتد و ان شاءالله پنجشنبه جلسه ای برای آن بگذاریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کدمطلب:4113878، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین