پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۵۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
معاون برنامه ریزی واقتصادی وزیر نیرو گفت: طی چهار سال اخیر دوهزار میلیارد ریال برای تامین برق نقاط مختلف استان مرکزی سرمایه گذاری شده که از این میزان ۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به ساوه است.

شعار سال: محسن بختیار پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پست ۶۳کیلوولت شهر صنعتی کاوه در شهرستان ساوه، اظهارداشت: با توجه به اینکه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب محسوب می شود، حمایت از صنایع در ارائه خدمات آب و برق در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو افزود: بر اساس دستورالعمل وزارت نیرو در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، خدمات آبرسانی و برق رسانی به شهرک ها و نواحی صنعتی در تمام نقاط کشور بدون هیچ مانعی انجام می شود.

بختیار بیان کرد: از آغاز فعالیت دولت یازدهم بیش از دو هزار میلیارد ریال برای تامین برق نقاط مختلف استان مرکزی سرمایه گذاری شده که بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار در شهرستان ساوه به ویژه نقاط صنعتی این شهرستان سرمایه گذاری شده است.

وی خاطرنشان ساخت: خدمات رسانی به مناطق محروم نیز از دیگر اولویت های وزارت نیرو محسوب می شود که در این بخش نیز موفقیت های چشمگیری حاصل شده و استان مرکزی به عنوان قطب صنعت کشور از نظر خدمات رسانی در این حوزه مورد توجه قرار دارد.

تخصیص۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه انتقال آب کوچری به ساوه

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو همچنین روز چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب سد کوچری به ساوه اظهار داشت: امسال ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه اختصاص می‌یابد و مقرر است تجهیزات مورد نیاز برای اجرای آن نیز به روش فاینانس تامین شود.

بختیار با اشاره به وضعیت مصرف برق در کشور عنوان کرد: هم اکنون میزان مصرف برق در کشور روزانه به بیش از ۵۳هزار مگاوات رسیده و در روز ۱۹ تیرماه جاری مصرف برق به ۵۳ هزار و ۸۴۰ مگاوات رسید که بی سابقه بود.

بختیار ضمن بیان اینکه گرمای هوا امسال منجر به ثبت رکوردهای بالایی در مصرف برق در کشور شد، توضیح داد: امسال به دلیل گرمای شدید هوا در شرایط حساسی از نظر تامین برق قرار داریم و باید تمامی مشترکان خانگی، کشاورزی و صنعتی در مصرف برق ملاحظات لازم را داشته باشند تا دچار مشکل نشویم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 تیر 1396، کد مطلب: 4028833:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین