پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
خط آبرسانی به شهر ندوشن و 5 پروژه عمرانی، چهارشنبه در ادامه برنامه های سفر قائم مقام وزیر نیرو به استان یزد افتتاح و بهره برداری شد.

شعار سال: ستار محمودی چهارشنبه در سفر خود به استان یزد در مجموع از پنج پروژه در حوزه آب و برق بهره‌برداری کرد.

محمودی ابتدا نیروگاه 14/4 مگاواتی تولید پراکنده برق به عنوان بزرگترین نیروگاه همزمان برق و حرارت صنعتی کشور در یزد را در شهرک صنعتی یزد بهره‌برداری و سپس پروژه فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) خضرآباد را کلنگ‌زنی کرد.

قائم مقام وزیر نیرو همچنین یکی دیگر از پروژه‌های برق منطقه‌ای یزد با عنوان نیروگاه ۱۰ مگاواتی انرژی خورشیدی را کلنگ‌زنی کرد.

اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ۵۰۰ میلیارد ریال است که توسط بخش خصوصی تامین و راه اندازی می شود.

قائم مقام وزیر نیرو همچنین یکی از پروژه های شرکت تولید نیروی برق استان یزد شامل خنک کاری هوای ورودی سه واحد توربین گازی نیروگاه سیکل ترکیبی یزدبسپار را بهره برداری کرد.

برای افتتاح این پروژه نیز بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار توسط بخش دولتی هزینه شده است.

محمودی در ادامه سفر یک روزه خود به استان یزد، پروژه آبرسانی به شهر ندوشن که توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان یزد اجرا شده است را بهره برداری کرد.

در این پروژه علاوه بر آبرسانی به شهر ندوشن از محل خط اول انتقال آب، روستاهای در مسیر شبکه نیز آبرسانی می شوند.

این طرح با ۲۷۴ هزار میلیارد ریال اعتبار ، ۹۱ کیلومتر خط انتقال و ۲۵ کیلومتر شبکه توزیع اجرا می شود.

این خط انتقال مجهز به چهار ایستگاه پمپاژ آب است که ایستگاه شماره یک با سه پمپ و ایستگاه‌های شماره دو، سه و چهار هر کدام با دو پمپ طراحی شده و در مجموع توانایی پمپاژ ۱۰ لیتر بر ثانیه آب به مخازن بالا دست خود را دارد.

قائم مقام وزیر نیرو در ادامه سفر خود به استان یزد با استاندار یزد دیدار و گفتگو می کند و عصر چهارشنبه نیز در جلسه با حضور مدیران صنعت استان یزد شرکت می کند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 تیر 1396، کد مطلب: 4029092:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین