پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به دنبال بروز خساراتی در خط انتقال آب به استان یزد در محدوده شرق استان اصفهان، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مذاکره تلفنی با وزیر کشور، با ابراز تاسف و نگرانی از ورود خسارت به خط انتقال آب این استان، تامین امنیت این خط را خواستار شد.

شعار سال: محمدرضا تابش با تشریح مشکلات تامین آب شرب شهرهای استان یزد و وابستگی حیات خشک ترین استان کشور برای تامین آب شرب شهروندان به خط انتقالی یادآورشد: با وجود مجموعه اقدامات، مذاکرات و مکاتبات صورت گرفته با وزراتخانه های کشور و نیرو در ماه های اخیر و قول تامین امنیت خط انتقال آب به استان یزد، تا کنون چند بار به این خط انتقال آب صدمات و خساراتی وارد شده که این مسئله نگرانی تامین آب شرب شهروندان استان یزد را تشدید کرده است.
وی گفت: با توجه به شرایط حاد تامین آب شرب در استان یزد بروز خسارت و اختلال در روند آبرسانی پذیرفتنی نیست و از مجموعه دولت انتظار می رود تا امنیت کامل خط انتقال آب را برقرار شود.
تابش تصریح کرد: مردم استان یزد با صبوری و دل نگرانی قضایا را رصد می کنند و عدم واکنش احساسی آنان که برگرفته از نجابت و فرهنگ والای این دیار است را نباید تفسیر دیگری کرد.
وی ادامه داد: در مذاکره تلفنی با وزیر کشور ترمیم سریع و رسیدگی فوری به این حادثه مورد تاکید قرار گرفته است.
رییس مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه یادآور شد در گفت و گو با وزیر کشور، رحمانی فضلی نیز با تاکید بر تامین امنیت کامل خط انتقال آب به استان یزد علت بروز چنین حوادثی را تحریک ها و تحرکات نابجا عنوان کرده است.
تابش ادامه داد: وزیر کشور قول داده تا با هماهنگی مجموعه بخش های مرتبط، این موضوع به صورت فوری رسیدگی و ترمیم خط انتقال آب به سرعت انجام شود.
در یک ماهه اخیر خط انتقال آب به استان یزد در محدوده شرق استان اصفهان برای دومین بار متوالی دچار خسارت و اختلال در روند آبرسانی شده است.
****
تعمیرات شیرهای هوای خط انتقال آب به استان یزد انجام شد
مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد گفت: با توجه به بروز خساراتی به شیرهای هوای خط انتقال آب به استان یزد که امروز در منطقه شرق استان اصفهان اتفاق افتاده، عملیات تعمیر این شیرها انجام شد.
سیدعلیرضا کربلایی اکرمی با بیان اینکه قبل از ظهر امروز عده ای در منطقه اژیه اصفهان اقدام به تخریب شیرآلات خط انتقال آب کردند، اظهار کرد: ۳ شیر هوای مخازن آب انتقالی به استان یزد در این منطقه شکسته شده است.
وی افزود: بعد از این اتفاق اکیپ تعمیرات استان با تجهیزات کامل به منطقه اعزام ولی به دلیل نبود امنیت، نتوانستند کار تعمیرات را آغاز کنند.
مسئول روابط عمومی آب منطقه ای یزد تصریح کرد: با برقراری امنیت از سوی نیروی انتظامی، کار تعمیرات شیرها انجام و جریان آب برقرار شد .
در یک ماهه اخیر کشاورزان منطقه شرق استان اصفهان دو بار به تخریب تجهیزات خط انتقال آب زاینده رود به استان یزد اقدام کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نارین، تاریخ 6 آذر 95، کد مطلب: 57975: www.narinnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین