پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۰۱
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
مجتمع کشتارگاهی صنعتی «معین دام یزد» در اولین روز از هفته دولت با حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مهریز به بهره‌برداری رسید.

شعار سال: مجتمع کشتارگاه صنعتی معین دام شهرستان مهریز در زمینی به وسعت هفت هزار و 500 هکتار و با اعتباری افزون بر 350 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی افتتاح شد.

برای ساخت این واحد دامی در مدت 20 ماه توسط بخش خصوصی افزون بر 350 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و دارای امکاناتی شامل دو خط تمام اتوماتیک و دو خط دستی دام سبک و دو خط تمام اتوماتیک دام سنگین است.
همچنین ظرفیت کشتار دام آن در هر شیفت کاری 2 هزار و 400 دام سبک و 220 دام سنگین است و زمینه اشتغال 200 نفر بصورت مستقیم و یکهزار نفر بصورت غیر مستقیم فراهم کرده است.
محمود حجتی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مجتمع کشتارگاه صنعتی مهریز یزد افزود: زمینه برای مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های مختلف کشاورزی و دامپروری در سطح کشور فراهم است.
وی با تبریک هفته دولت و قدردانی از سرمایه گذار کشتارگاه صنعتی دام معین مهریز افزود: حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران بر حسب نیاز در بخش کشاورزی موجب خدمت به مردم و رفع بسیاری از نیازهای جامعه است.
وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در سال های گذشته کارهای بسیار خوبی توسط دولت و با همکاری بخش سرمایه گذار در کشاورزی انجام گرفته اما همچنان به تعامل و همکاری نیاز است.
حجتی تاکید کرد: کشاورزی از مهمترین بخش هایی که همه افراد جامعه درگیر و نیازمند آن هستند بنابراین باید مسئولان زمینه مشارکت آنها را در کمک به دولت و اقدام های لازم فراهم کنند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:82642069، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین