پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۴۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
همزمان با ششمین روز هفته دولت 49 طرح مخابراتی، عمرانی، کشاورزی و درمانی با هزینه 57 میلیارد و 253 میلیون ریال روز سه شنبه در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید.

شعار سال: از این تعداد 32 طرح مخابراتی و 17 طرح آبرسانی روستایی، راه و شهرسازی، احداث کانال و قنوات کشاورزی و طرح درمانی است.

برای بهره برداری از 32 طرح مخابراتی شامل توسعه سویچ تلفن ثابت، احداث سایت های مخابراتی جایگزینی 14 سایت همراه، تاسیس و توسعه ADSL و توسعه فیبر نوری بیش از 41 میلیارد ریال هزینه شده است.

دو طرح تکمیل و اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی روستاهای کلاته، کلوخ و فودنجان، 11 طرح راه و شهرسازی و کشاورزی، سه خانه بهداشت و پایگاه اورژانس بخش کاخک و محوطه سازی کمپینگ زائر امامزاده یحیی (ع) روستای محی آباد از دیگر طرحهای به بهره برداری رسیده در شهرستان گناباد است.

شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 7 شهریور 96، کدمطلب: 82647870 ، www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین