پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی از کاهش تعداد روستاهای این استان که با تانکر آبرسانی می‌شود خبر داد و گفت: امسال این تعداد به ۴۲۰ روستا رسیده است.

شعار سال: محمد سهرابی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب اظهار داشت: هم اکنون حدود 98 درصد جمعیت روستایی در خراسان رضوی دارای آب شرب هستند و این در حالی است که در ابتدای انقلاب اسلامی این رقم هشت درصد بوده است.

وی ادامه داد: 602 هزار مشترک در بخش آب روستایی در خراسان رضوی وجود دارد که 89 درصدآنها مشترکان مسکونی هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستاییاستان خراسان رضوی با یان اینکه از مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای شرکت در سال 97، 101 میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است، تصریح کرد: با این میزان اعتبار ما توانسته‌ایم 17 مجتمع آبرسانی را به طور 100 درصد اجرا کنیم که این تعداد 421 هزار نفر از جمعیت روستانشین را از نعمت آب سالم برخوردار کرده است.

سهرابی بیان کرد: همچنین 34 مجتمع در حال ساخت هستند که پیشرفت فیزیکی متوسط آنهابالای 89 درصد است.

وی با اشاره به آغاز فصل گرما و بالا رفتن میزان مصرف آب، خاطرنشان کرد: سال گذشته در این فصل 481 روستا با تانکر آبرسانی می‌شد اما امسال با توجه به بارش‌های مناسب و کمک به مشکل کمبود آب تعداد روستاهایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند به 420 رسیده است.

سهرابی نسبت تخصیص اعتبارات به پیشرفت ‌روزه‌های آبرسانی در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی را ناموزون دانست و تأکید کرد: این شرکت 50 میلیارد تومان بدهی انباشته دارد و‌ همچنین 40 درصد پرداخت‌های سال گذشته نیز در قالب اوراق خزانه اسلامی بوده که سررسید برخی از آنها سال 98 هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 4 اردیبهشت 97، کد مطلب: 2040450:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
با این وضعیتی که قرن 21 هستیم ولی همچنان با تانکر داریم ابرسانی میکنیم نشان دهنده اینه ما هیچ پیشرفتی نداشتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین