پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: پیش بینی می شود کلانشهر مشهد تابستان آتی در طول ماههای گرم سال با کمبود 17 درصدی آب روبرو شود.
شعار سال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: پیش بینی می شود کلانشهر مشهد تابستان آتی در طول ماههای گرم سال با کمبود 17 درصدی آب روبرو شود.

علیرضا طباطبایی افزود: کاهش بارندگی و افت ذخیره آب پشت سدها شرایط خاصی را برای این کلانشهر سه و نیم میلیون نفری رقم زده است.
وی به کاهش حجم آب سد دوستی اشاره و بیان کرد: سال 1391 افزون بر 61 درصد آب مورد نیاز مشهد از این سد تامین می شد اما این میزان پارسال به 31 درصد کاهش یافت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: پروژه های خاصی برای گذر از تابستان برنامه ریزی شده است. هوشمندسازی فرایند تولید، توزیع و مصرف با رویکرد پایداری خدمات و ارتقا تاب آوری، مدیریت تقاضا و تامین آب و افزایش ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب از جمله برنامه های و اهداف این شرکت است.
وی گفت: تمام تلاش شرکت آب و فاضلاب مشهد گذر از بحران کم آبی تابستان بدون مشکل است. در این چارچوب استفاده بهینه از آب و مدیریت مصرف از مهمترین راهکارهای جبران کمبود آب است.
طباطبایی افزود: آب آشامیدنی مشهد از سدهای کارده، طرق، دوستی و ارداک، 450حلقه چاه، دو رشته قنات و یک چشمه تامین می شود.
100 درصد جمعیت سه و نیم میلیون نفری مشهد زیرپوشش خدمات آبرسانی و 65 درصد زیرپوشش خدمات فاضلاب قرار دارند. این کلانشهر علاوه بر جمعیت ثابت همه ساله پذیرای 28 میلیون زائر و مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1397، کدخبر: 82937258 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین