پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
میزان آبدهی چاه های خراسان رضوی سالانه با افت 450 لیتر بر ثانیه مواجه است. سرپرست شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در سطح کشور بیشترین کاهش آبدهی چاه ها و کسری مخازن آب های زیرزمینی را با یک میلیارد و 200 میلیون مترمکعب در سال دارد.

شعار سال: سرپرست شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در سطح کشور بیشترین کاهش آبدهی چاه ها و کسری مخازن آب های زیرزمینی را با یک میلیارد و 200 میلیون مترمکعب در سال دارد. عباس مهری افزود: حداکثر ظرفیت تامین آب برای 73 شهر استان خراسان رضوی به جز مشهد 240 میلیون مترمکعب است و آب مورد نیاز استان از 424 حلقه چاه، 9 رشته قنات و 11 چشمه تامین می شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: میزان مصرف آب هر نفر از جمعیت زیرپوشش این شرکت در شبانه 120 تا 130 لیتر است. 4.5 لیتر این میزان آب آن برای آشامیدن، 13 لیتر برای پخت و پز و بقیه آن برای امور مختلف نظیر استحمام، نظافت خانه، آبیاری فضای سبز، دستشویی، ظرفشویی، کولر و تهویه استفاده می شود. استحمام با صرف 43 لیتر آب بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده است.

شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با زیر پوشش بردن یک میلیون و 800 هزار نفر در قالب 723 هزار و 16 مشترک خدمات آبرسانی به ساکنان 73 شهر این استان را به جز کلانشهر مشهد برعهده دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 19 دی 97، کد مطلب: 2323995، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین