پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
استاندار سمنان گفت: تامین آب و برق از زیرساخت‌های اساسی برای سرمایه‌گذاری با هدف افزایش اشتغال‌زایی است که می تواند رغبت سرمایه‌گذاری را برای بخش خصوصی افزایش دهد.

شعار سال: محمد رضا خباز صبح سه شنبه در آئین افتتاح طرح های عمرانی بخش نیرو در غرب استان سمنان با حضور وزیر نیروی دولت یازدهم در گرمسار، بیان کرد: این استان دارای ظرفیت های خوب سرمایه گذاری است اما باید زیرساخت های آن را فراهم کرد که یکی از مهمترین مقوله ها در این زمینه، تامین آب و برق محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در استان سمنان ظرفیت کامل سرمایه گذارای برای حضور فعالان اقتصادی فراهم شده است، افزود: تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی به معنی واقعی با تامین زیرساخت ها تامین می شود چرا که ما اعتقاد داریم ظرفیت ها به طور کلی در سمنان وجود داشته و ما تنها به زیرساخت ها نیازمند هستیم.

استاندار سمنان، گفت: برای حضور و سرمایه گذاری فعالان اقتصادی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که یکی از آنها، افزایش و ارتقای زیرساخت هایی است که می تواند رونق را به استان سمنان هدیه دهد.

خباز با تاکید بر اینکه یکی از زیرساخت‌های مهم استان، آب برای صنعت، کشاورزی و شرب است، افزود: امروزه متاسفانه در تعدادی از شهرک های صنعتی سمنان با مشکل کمبود آب مواجه هستیم که این امر با درایت مسئولان وزارت نیرو در دست پیگیری است.

وی درباره انتقال آب خزر نیز ابراز کرد: این طرح در اختیار کارشناسان محیط زیست است و امیدواریم در کمترین زمان به نتیجه ای خوب برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کدمطلب: 4047311:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین