پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در این استان خبر داد و گفت: یک هزار و ۷۴۳ روستا از نعمت برق برخوردار هستند.

شعار سال: داودی راهزادی ظهر دوشنبه در بازدید از عملیات برق رسانی به روستای "تیمج" شهرستان بهمئی و در جمع خبرنگاران خبرنگاران با اشاره به برقرسانی به 72 خانوار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این عملیات با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال با واگذاری نیروگاه‌های یک کیلوواتی خورشیدی برای نخستین بار در این استان انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 54 روستای کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال در دولت یازدهم از نعمت برق برخوردار شدند. 670 خانوار استان در 4 سال گذشته از نعمت برق برخوردار شدند که از این تعداد خانوار، 620 خانوار با استفاده از شبکه‌های برق و مابقی نیز با واگذاری نیروگاه‌های خورشیدی یک کیلوواتی از نعمت برق بهره‌مند شدند.

راهزادی با بیان اینکه برق‌رسانی به چهار روستا در این استان با استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی یک کیلوواتی برای نخستین بار انجام شد، گفت: سخت گذری، پراکندگی، کوهستانی و نامناسب بودن محورهای ارتباطی از مهم‌ترین مشکلات برای برقرسانی به برخی روستاهای استان است.

وی با اشاره به برگزاری جشن اتمام برق رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار در سطح ملی، افزود: عنوان کرد: برق رسانی به 677 روستا زیر 20 خانوار با نه هزار و 711 خانوار تا پایان سال 95 در استان در این راستا بود. یک هزار و 65 روستا با تعداد 46 هزار و 562 خانوار جزء مجموعه روستاهای برقدار 20 خانوار و بالاتر استان هستند که تا پایان سال 95 از نعمت برق برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمام روستاهای بالای 20 خانوار هم اکنون در این استان از نعمت برق برخوردار هستند.

راهزادی با اشاره به اینکه یک هزار و 797 روستا با 57 هزار و 29 خانوار در کهگیلویه و بویراحمد دارای سکنه هستند، اظهار داشت: 97 درصد آنها معادل یک هزار و 743 روستا از نعمت برق برخوردار هستند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 تیر 1396، کد مطلب: 1466804:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین