پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۵۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
هاشم موسوی جهان آباد با تاکید بر اینکه امکانات زیرساختی در شهرکهای استان فراهم است گفت : ایجاد نواحی صنعتی در استان نیازمند صدور مجوز و استعلاماتی از سایر دستگاه ها است که انتظار می رود فرمانداری هو ، دستگاه های اجرایی برای تحقق هرچه بهتر فرمان مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال بروکراسی های اداری را سرعت ببخشند.

شعار سال:هاشم موسوی جهان آبادگفت: با تبریک اعیاد شعبانیه و اظهار امید واری در رفع ویروس کرونا گفت : تحقق شعار سال ، هرساله از اولویت های دستگاه ها بوده و در این سال با برنامه ریزی های مدون بدنبال جهش واقعی تولید در استان می باشیم .


وی گفت : با راه اندازی ۸ ناحیه صنعتی در استان ، اشتغال های خانگی را با فراهم آوری زیر ساختی در این نواحی راه اندازی می کنیم .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با تاکید بر اینکه امکانات زیرساختی در شهرکهای استان فراهم است گفت : ایجاد نواحی صنعتی در استان نیازمند صدور مجوز و استعلاماتی از سایر دستگاه ها است که انتظار می رود فرمانداری هو ، دستگاه های اجرایی برای تحقق هرچه بهتر فرمان مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال بروکراسی های اداری را سرعت ببخشند.

او در ادامه افزود : نامگذاری سال با هدفگذاری های خاص بوده و امسال که مزین به جهش تولید است ، با برنامه ریزی و همکاری بین دستگاهی می تواند پویایی اقتصادی را بدنبال داشته باشد.

موسوی از غیره فعال بود ۱۲۴ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی استان خبر داد و اظهار داشت : با امکان سنجی ، برنامه ریزی و رفع موانع تولید بدنبال وارد کردن این واحد ها به چرخه اقتصادی و تولیدی در استان می باشیم .

وی عمده دلیل غیره فعال بودن این واحد های راکد را سوء مدیریت، فرصودگی ماشین آلات و کمبود نقدینگی عنوان کرد و گفت : تولید فرصتی مهم برای اشتغالزایی وپویایی اقتصاد کشور است .

موسوی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری صاحبان این واحد ها و پیگیری و رفع موانع پیش رو گام موثری در جهش تولید و فعالیت این واحد ها برداشته شود.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس ، تاریخ 13 فروردین 1399، کد خبر:155852 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین