پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۴۴۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
برای رشد و توسعه کشور در بخش اقتصاد اهمیت به مقوله کارآفرینی ضرورت فراوانی دارد، کارآفرینان با فکر خود و با خلق ایده و پیاده سازی در مرحله عمل اقدام به تولید و کسب و کار در حرفه های مختلف می کنند. در همین راستا با یکی از کارآفرینان نمونه استانی به نام مرضیه نادری گفت و گویی صورت گرفت که شرح آن در زیر آمده است.

شعار سال: یکی از مشکلاتی که امروزه در کشور ایران وجود دارد موضوع بیکاری قشر تحصیل کرده دانشگاهی است، این قشر با امید فراوان و با تلاش دوره های مختلف تحصیلی را به امید پیدا کردن شغلی در آینده پشت سر می گذارند بر همین اساس سیاست مسوولان و دولت مردان باید توجه به ایجاد شغل برای قشر جوان استوار باشددر همین رابطه یکی از راه های تولید شغل اهمیت به مقوله کارآفرینی و حمایت از این قشر است.

برای رشد و توسعه کشور در بخش اقتصاد اهمیت به مقوله کارآفرینی ضرورت فراوانی دارد، که افراد و اشخاص با فکر خود و با خلق ایده و پیاده سازی در مرحله عمل اقدام به تولید کسب و کار در حرفه های مختلف می کنند.

کارآفرینان با ایجاد شغل به چرخه تولید رونق داده و می توانند اثرات زیادی را بر اقتصاد کشور داشته باشند در همین راستا با یکی از کارآفرینان نمونه استانی به نام مرضیه نادری گفت و گویی صورت گرفت که شرح آن در زیر آمده است:

این کارآفرین برتر استانی گفت: بنده اهل روستای تنگاری از توابع دشت روم بوده، که به مدت 13 سال کار تولیدی و هشت سال خیاطی داشتم که باتوجه به تجربه های کسب کرده، تعاونی تولیدی-آموزشی را افتتحاح کردم.

مرضیه نادری بیان کرد: برای 75 نفر بیمه روستایی پرداخت می کنم و نه نفر را که جزو تعاونی بنده محسوب می شود برای آن ها بیمه تامین اجتماعی واریز می کنم و کسانی مانند خانواده های بد سرپرست را از طریق آموزش فنی و حرفه ای و هزینه ای اندک بابت پرتال فنی و حرفه ای و ثبت نام از آن ها دریافت کرده، و کسانی که این هزینه ها را ندارند خودم پرداخت می کنم.

وی اشاره کرد: در روستاهای شهر چیتاب و صالحون و دشت روم با کمیته امداد برای آموزش قرارداد بسته و در بخش لوداب به صورت مستقل از طرف بسیج سازندگی رفتم و تمام هزینه ها اعم از ایاب و ذهاب و وسایل بافت نظیر دار و نخ را در اختیار آن ها قرار می دهم و محصولات تولیدی را به نمایندگی از آن ها در نمایشگاه ها به فروش می رسانم و بعد از این مرحله با آن ها کامل تسویه می کنم و در صورت عدم فروش محصولات باز با هزینه خودم با آن ها تسویه می کنم.

نادری افزود: سه سال است که شرکت تعاونی- تولیدی 7477 ایل احساس بویر احمد را تاسیس کردم از طرفی در سال 96 آموزشگاه فنی و حرفه ای را تاسیس کرده که به عنوان موسس و مدیر عامل این شرکت در حال فعالیت هستم.

وی در خصوص افتخارات خود گفت: در سال 96 در تهران به عنوان کارآفرین برتر کشوری شناخته شدم و در سال جاری در استان کهگیلویه و بویر احمد در جشنواره نره گاه در بین غرفه ها، به عنوان غرفه برتر انتخاب شدم ودر تاریخ شش تا 11 آذر در بندرعباس نمایشگاهی برگزار می شود و اولین خانمی از استان کهگیلویه و بویر احمد هستم که به عنوان کارآفرین برتر قصد شرکت در این نمایشگاه را دارم.

وی در پایان گفت: زنان خانه دار می توانند در کنار انجام امور خانه اقدام به کسب مهارت و کارآفرینی بپردازند و در توسعه و پیشرفت استان نقش ایفا کنند.

ادامه تصاویر از اقدامات این بانوی کارآفرین در زیر مشاهده می شود:

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار 3 آذر 97، کد مطلب: 112846، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین