پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۲۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: روز پنج‌شنبه این هفته در استان البرز تعطیل‌شده است و همچنین روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه نیز ساعت کاری ادارات کاهش یافت.
شعارسال: مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: روز پنج‌شنبه این هفته در استان البرز تعطیل‌شده است و همچنین روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه نیز ساعت کاری ادارات کاهش یافت.

مهدی مهرور، امروز در کرج گفت: بنا به درخواست اداره برق، هواشناسی و آب منطقه‌ای جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با ارائه گزارشی از هواشناسی، اداره برق و آب منطقه‌ای، تعطیلی پنج‌شنبه این هفته مورد تائید و تصویب قرار گرفت.

مهدی مهرور افزود: ساعت اداری روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده به ۶: ۳۰ صبح تا ۱۳: ۳۰ تغییر یافت.

وی خاطر نشان کرد: دلیل این تعطیلی، گرمای شدید هوا، مصرف زیاد آب و برق بوده است که با نظر شورای مدیریت بحران استان اعمال خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری البرز فارس، تاریخ انتشار: 3 مرداد 1396، کدخبر: 13960503001646، www.alborz.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین