پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
هواشناسی استان البرز با توجه به نفوذ سامانه بارشی برای ارتفاعات استان بارش برف را پیش‌بینی کرد.
شعارسال: هواشناسی استان البرز با توجه به نفوذ سامانه بارشی برای ارتفاعات استان بارش برف را پیش‌بینی کرد.

منصور رحمانیان با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی که حکایت از نفوذ سامانه بارشی با فعالیت فرابار شمالی و همراهی آن با امواج کم دامنه و کم‌وبیش ناپایدار سطوح میانی دارد، گفت: با شمالی شدن جریانات و شدت گرفتن این توده‌هوا از صبح چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه رشد ابر و وزش باد شدید، رعدوبرق، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با تأکید بر اینکه بارش‌ها در ارتفاعات شمالی به‌صورت برف خواهد بود، گفت: شروع بارش‌ها از عصر فردا در ارتفاعات شمالی استان و اواسط روز چهارشنبه و پنجشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز خواهد بود.

* مسافران از توقف در حاشیه رودخانه کرج خودداری کنند

وی با اشاره به وزش باد شدید، کاهش دما و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق در استان به‌ویژه ارتفاعات شمالی و جاده چالوس، گفت: احتمال ریزش سنگ و رانش کوه وجود دارد به همین منظور از همشهریان، مسافران و کوهنوردان می‌خواهیم اتخاذ تمهیدات لازم را در برنامه‌ریزی خود لحاظ کنند.

مدیرکل هواشناسی استان البرز تأکید کرد: مسافرانی که قصد عبور از محور کوهستانی چالوس رادارند از چادر زدن و توقف در مسیل‌های فصلی و حاشیه رودخانه کرج خودداری کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 مهر 1396، کدخبر: 4102390 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین