پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۰۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش نخستین برف پاییزی برخی مناطق و محورهای مواصلاتی استان اردبیل را سفیدپوش کرد.

شعار سال: علی دولتی‌مهر داشت:بارش باران که از روزهای گذشته در استان اردبیل آغاز شده به دنبال سرما و برودت هوا در برخی مناطق کوهستانی استان جای خود را به برف پاییزی داده به طوری که ازبامداد امروز شاهد بارش برف در محورهای صائین و گردنه الماس در محور خلخال به اسالم بودیم.

وی بیان کرد: براساس اطلاعیه‌های هواشناسی که از روزهای گذشته در اردبیل صادر شده بود شاهد بارش باران و افت محسوس دما در مناطق مختلف استان بودیم به طوری که این بارش‌ها در حال حاضر در تمامی شهرستان‌های اردبیل ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش باران براساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا ظهر فردا در استان تداوم می‌یابد و نیز شاهد افت دما در روز پنجشنبه نسبت به روزهای قبل خواهیم بود.

دولتی مهر دمای فعلی شهر اردبیل را پنج درجه بالای صفر دانست و افزود:آسمان امروز اردبیل ابری و مه آلود با بارش باران و در اواخر وقت با کاهش محسوس دما و ‏در برخی مناطق با بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیلبا اشاره به میزان بارش‌های در این دو روز تصریح کرد: در 48 ساعت گذشته بیله‌سوار با 38.7 میلی‌متر بیشترین بارش و خلخال با 15.8 میلی‌متر کمترین بارش را در استان داشته‌اند.

وی با بیان اینکه میزان بارش‌ها در شهر اردبیل نیز در این مدت 27.4 میلی‌متر بوده است، گفت: در پارس‌آباد نیز 29.1 میلی‌متر، در گرمی 27.9 میلی‌متر، در مشگین‌شهر 36.2 میلی‌متر، در سرعین 32.9 میلی‌متر، در نیر 34.7 میلی‌متر و در نمین 21.2 میلی‌متر باران باریده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 12 مهر 96، کد مطلب: 1536246: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین