پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش نخستین برف پاییزی شامگاه روز چهارشنبه ارتفاعات شهر آببر در استان زنجان را سفید پوش کرد.

شعار سال: احد یاغموری به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود:سامانه بارشیکه از دو روز گذشته وارد استان زنجان شده بود از بعد از ظهر روز پنجشنبه از استان خارج می شود.

وی گفت: دمای هوا تا اواخر روز جمعه کاهش می یابد که در این میان به کشاورزان زنجانی اعلام شده که برای جلوگیری از سرما زدگی محصولات کشاورزی همچون علوفه ای پیشگیری لازم را داشته و تمهیدات گرمایشی را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوا در برخی شهرستان های استان زنجان ۱۱ درجه کاهش یافت، گفت: بیشترین کاهش دما درشهرستان های خرمدره وماهنشان بوده است و دمای هوای شهرزنجان هم نسبت به دیروز شش درجه کاهش دارد.

یاغموری افزود: هوای سرد تاصبح فردا دراستان ماندگار است و کشاورزان همچنان اقدامات لازم برای جلوگیری از آسیب سرمازدگی را مدنظر قراردهند.

وی افزود: بارش های پراکنده باران و برف پیش بینی هوای استان در ساعات آینده است.

همچنین در حال حاضر، به دلیل وجود مه ناپایدار و کاهش دید افقی (در محورهای کوهستانی و ارتفاعات) و احتمال بارش پراکنده باران در سطح استان؛ تردد در همه محورهای مواصلاتی با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است.

در محور زنجان- طارم محدوده گردنه خانچای مه غلیظ و کاهش دید افقی حاکم است و تردد با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 13 مهر 96، کد مطلب: 4105147: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین