پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
برخی مناطق استان آذربایجان شرقی شاهد بارش نخستین برف پاییزی است.

شعار سال: محمد اشجعی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بارش برف در این استان اظهار کرد: بیشترین میزان بارش در شبانه روز گذشته از شهرستان شبستر با 22 میلی‌متر گزارش شده است.

وی پیش بینی کرد: این سامانه بارشی از امشب از استان خارج شود اما هوا از فردا سردتر شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: در بین شهرستان‌های استان هم ورزقان با چهار درجه زیر صفر سردترین منطقه استان در 24 ساعت گذشته بوده است.

جواد ناموران نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بارش برف در این استان اظهار کرد: با توجه به روزهای تعطیل آخر این هفته و پیش‌بینی تغییرات جوی و دمایی محسوس در سرتاسر آذربایجان شرقی توصیه می‌شود اگر هموطنان عزیز سفر ضروری ندارند از تردد در محورهای برون شهری این استان خودداری کنند.

وی افزود: برای پیشگیری از هر گونه سانحه تصادف لازم است خودروها فاصله طولی را از یک دیگر رعایت و خودروهای سنگین نیز با سرعت کم حرکت کنند.

فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت اضطرار و ضرورت سفر حتماً قبل از خروج از شهر از سالم بودن وَضع آج لاستیک های وسیله نقلیه مطمئن شوند و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

ناموران به رانندگان توصیه کرد: بازدید از سامانه روشنایی خودرو و آماده به کار بودن بخاری و اطمینان از سالم بودن برف پاک کن خودرو اطمینان حاصل کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از هر گونه شتاب و عجله پرهیز کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 16 آذر 96، کد مطلب: 1594443، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
انشالله که سالی پر از بارندگی داشته باشیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین