پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون در برخی مناطق سرعت تندباد به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و شاهد تغییر قابل توجه شرایط جوی استان هستیم.

شعار سال: علی‌ دولتی‌مهر اظهار داشت: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا ورزش بادهای تند تا شدید بر مناطقی از استان به ویژه در مناطق مرکزی حاکم خواهد شد.

وی افزود: سرعت وزش باد به تدریج افزایش یافته و از حوالی عصر امروز تا عصر فردا به حداکثر سرعت لحظه‌ای تا 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که هم‌اکنون نیز در برخی مناطق سرعت تندباد به 100 کیلومتر بر ساعت رسیده و شاهد تغییر قابل توجه شرایط جوی استان هستیم.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به این که طی این مدت دمای هوا افزایش چند درجه‌ای نیز خواهد داشت بیان کرد: در برخی مناطق نیز شاهد بارش باران خواهیم بود و از روز دوشنبه سامانه ناپایدار دیگری به استان نفوذ خواهد کرد که سبب کاهش دمای هوا شده و بارش خفیف در برخی شهرهای استان پیش‌بینی می‌شود.

دولتی‌مهر تصریح کرد: وضعیت جوی فعلی مناطق مختلف استان نیز به صورت بارش باران به صورت خفیف در شهرستان بیله‌سوار، مه غلیظ با دید 200 متر در شهرستان گرمی و وزش بادهای نسبتاً شدید در مناطق مرکزی استان اردبیل قابل مشاهده است و طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی باران‌های رگباری تا اواسط هفته در برخی مناطق استان انتظار می‌رود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 2 دی 96، کد مطلب: 1608968، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین