پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: سرعت وزش باد در شهرستان مشگین شهر بصورت لحظه ای به 144 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

شعار سالعلی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: بیشترین سرعت وزش باد طی 24 ساعت گذشته در استان اردبیل از شهرستان مشگین شهر با 144 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

وی افزود: بیشینه سرعت وزش باد در شهرهای استان اردبیل به شرح زیر می باشد.

بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان گرمی به 130 کیلومتر، در شهرستان نیر به 115 کیلومتر، در شهرستان گرمی به 115 کیلومتر، سرعت وزش باد توام با گردوخاک در شهرستان اردبیل به 104 کیلومتر و سرعت وزش باد توام با گردوخاک در شهرستان اردبیل و فرودگاه اردبیل به ترتیب به 96 و 63 کیلومتربرساعت رسیده است.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل اجتناب از اتراق در محیط های باز، اجتناب از توقف و اتراق در جاده های باز، خودداری از روشن کردن آتش در جنگل ها و محیط های دارای پوشش گیاهی انبوه، توقف فعالیت در فضای باز، خودداری از تردد در مجاورت ساختمان های نیمه کاره، فرسوده و درختان، بازدید فنی تابلوهای بزرگ سطح شهری و چادرهای موقتی هلال احمر و طرح نوروزی را توصیه کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:۶۴۸۱۹۱۰، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین