پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۵۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
با بهره‌برداری از مرکز مانیتورینگ ستاد مدیریت بحران، تمام رخدادهای استان به صورت لحظه به لحظه رصد می‌شود.
شعارسال: مهدی مهرور اظهار داشت: استان البرز در منطقه جغرافیایی خاص و حساسی قرار گرفته و همین امر به اهمیت این استان در ساختار اداری و سیاسی کشور اضافه کرده است.

وی افزود: استان البرز در همجواری با استان تهران و پایتخت کشور با جمعیت بالغ بر 10 میلیون نفر قرار داشته و به طور طبیعی کوچک‌ترین بحران و حادثه‌ای در البرز، بر استان تهران و پایتخت اثر می‌گذارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز تصریح کرد: از سوی دیگر حوادث تهران نیز بر استان البرز و به ویژه شهرستان کرج اثرگذار بوده و به همین دلیل این استان اهمیت بسیار زیادی دارد.

مهرور گفت: ایران را بیش از 30 حادثه، بحران و بلایای طبیعی تهدید می‌کند که به گفته کارشناسان بیش از 20 مورد از این بلایا و حوادث در استان البرز اتفاق افتاده و احتمال تکرار آن وجود دارد.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه آلودگی‌هوا، شرایط بد جوی، سیل، طوفان و ... از جمله حوادثی است که در البرز رخ داد و احتمال تکرار آنها بسیار جدی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: بنابراین باید هر لحظه برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و بلایای طبعی آماده باشیم و ضمن اجرای طرح‌های پیشگیرانه، برای کاهش خسارات جانی و مالی در زمان وقوع حوادث آماده باشیم.

مهرور ادامه داد: به طور قطع تحقق این مهم بدون بهره‌مندی از تکنولوژی و ابزارهای نوین مقدور نخواهد بود و به همین دلیل مدیریت ارشد استان البرز طی سال‌های اخیر تلاش بسیاری برای فراهم‌سازی این امکانات انجام داد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی استاندار البرز، برای نخستین بار اتاق مانیتورینگ در ستاد مدیریت بحران استان البرز راه‌اندازی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: این اتاق از روز دوشنبه فعالیت خود را در استان البرز آغاز کرده و تمام رخدادها و حوادث به صورت لحظه به لحظه توسط کارشناسان خبره مانیتورینگ می‌شود.

مهرور تصریح کرد: در حال حاضر ستاد مدیریت بحران استانداری البرز به وسیله دوربین‌های کنترلی، شرایط جاده‌ها و محورهای برون‌شهری استان را تحت پوشش قرار داده است.

وی گفت: در این اتاق کارشناسان دستگاه‌ه‌های عضو ستاد مدیریت بحران از جمله هلال احمر، اورژانس، هواشناسی و ... حضور داشته و در صورت مشاهده کوچک‌ترین حادثه‌ای، بلافاصله اقدامات امدادی آغاز و روند امدادرسانی نیز به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: 13951127000796، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
این فقط یک شعار می تونه باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین