پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
نماینده سابق مردم دامغان در مجلس گفت: وزارت نیرو کار جدی برای جبران کم‌آبی استان سمنان انجام نداده است و باید در این زمینه اقدامی شود.

شعارسال: عبدالرحمان رستمیان ، درباره وضع منابع آبی استان سمنان اظهار کرد: از معضلات جدی استان، باید به کم‌آبی اشاره کنیم که حوزه‌های کشاورزی و صنعت را تحت تأثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: وزارت نیرو در دولت یازدهم در این راستا اقدامات جدی انجام نداده است و این کم‌کاری باید در دولت دوازدهم در جریان جبران کم‌آبی و رونق کشاورزی جبران شود.

نماینده سابق مردم دامغان در مجلس با تأکید بر اینکه صادرات باید در بخش کشاورزی استان سمنان همانند گذشته رنگ بگیرد، تصریح کرد: صادرات محصولات کشاورزی برند استان سمنان باید از مبدأ انجام شود تا دست کشاورز و باغدار به خاطر دلال‌بازی‌ها خالی نشود.

رستمیان اضافه کرد: سمنان را با وجود اینکه محصولات ویژه کشاورزی در این استان تولید می‌شود، باید در لیست استان‌های صنعتی به شمار آورد.

وی با بیان اینکه وجود شهرک‌های صنعتی، سمنان را در لیست استان‌های صنعتی قرار داده است، اضافه کرد: این شهرک‌ها مشکلات زیادی دارند و شاهد بیکاری کارگران و در مجموع مشکلاتی مشترک با سایر استان‌ها در آنها هستیم.

نماینده سابق مردم دامغان در مجلس با تأکید بر اینکه پاگیری واحدهای صنعتی آسیب‌دیده به پول و اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: این خلأ اعتباری در صورتی با تسهیلات بانکی رفع می‌شود‌ که بانک‌ها تسهیلات ارزان به تولیدکنندگان ارائه دهند.

رستمیان با اشاره اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم با نگاه درون‌گرایی باید دنبال رونق صنعت باشد، اضافه کرد: دولت مراکز صنعتی رکودزده کشور به‌ ویژه در استان‌هایی مانند سمنان را باید از رکود خارج کند.

وی با بیان اینکه مطالبه اصلی مردم در برهه کنونی، اشتغال جوانان، رونق معیشت و رونق اقتصادی است، اظهار کرد: رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم باید پاسخی مثبت به این مطالبات به‌حق مردم بدهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1396 ، کدخبر: 13960513000219،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین