پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
دومین تولید کننده شامپو روغن هسته انار جهان در شهرک صنعتی ایوانکی استان سمنان فعال است .

شعار سالپیمان خسروی مدیر کارخانه گفت : این واحد نخستین تولید کننده شامپو سیر در ایران و بعد از امریکا دومین تولید کننده شامپو با روغن هسته انار است.

وی افزود : این واحد تولیدی در 17 خط تولید با اشتغال 550 نفر ٬ سالانه 400 هزار تن انواع شامپو و شوینده از جمله 9 نوع شامپوی گیاهی تولید می کند .
به گفته وی ٬ از 400 هزارتن شامپو و شوینده این شرکت100 هزار تن به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی از جمله روسیه و ترکیه صادر می شود .
وی افزود : 60 درصد مواد اولیه این شرکت معادل 18 هزار تن هم به کشورهای اروپایی تولید کننده شامپو صادر می شود .
در این واحد تولیدی همه آزمایش ها مطابق استاندارهای جهانی و برخی آزمایش های مربوط به میزان تولید سم و درصد سرطان زایی مواد اولیه تا محصول بصورت رباتیک انجام میشود. نزدیکی محصولات این شرکت به محصولات بایو یا محافظ سلولهای زنده٬ از ویژگی هایی است که برتری محصولات این واحد در رقابت های آزمایشگاهی با محصولات اروپایی را به همراه دارد .
خسروی گفت : طبق یک رقابت آزمایشگاهی در کشور فرانسه ٬ شامپو رزماری و روغن هسته انار این مجموعه با قدرت 48 درصدی حفظ سلول های زنده در مقایسه با برندی همچون گارنیه که تنها قدرت شش درصدی حفظ سلول های زنده را دارد توانسته عنوان برند برتر را از آن خود کند و این نشانگر نزدیک شدن شامپوهای گیاهی این مجموعه به محصولات بایو است .

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 8 خرداد 96، کدمطلب:۱۶۵۲۳۳۹، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
خدا بخیر کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین