پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
فرماندار آرادان از استقلال در تولید مواد غذایی به‌عنوان عامل مهم در قطع وابستگی به بیگانگان نام برد و گفت: آرادان از ظرفیت بالایی در بخش تولید محصولات کشاورزی برخوردار است.

شعار سال: اقشار نادری در آئین جشنواره انجیر شهرستان آرادان که با حضور دکتر رکنی معاون وزیر جهاد کشاورزی، قندالی رییس سازمان امور عشایر کشوری و نماینده گرمسار و آرادان برگزار شد اظهار کرد: کشور ما باید در زمینه امنیت غذایی تلاش کند چراکه تلاش در زمینه امنیت غذایی، قطع وابستگی به کشورهای دیگر را به‌همراه دارد و به‌حمدالله تا کنون نیز اقدامات خوب و موثری در این زمینه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تمام بهره‌بردارانی که در این جشنواره حضور دارند تصدیق می‌کنند دولت تدبیر و امید با استفاده از شناخت و بهره‌برداری از ظرفیت‌های داخلی تلاش‌های فراوانی کرده و ما در این چند سال شاهد رشد چشمگیری در خودکفایی برخی از محصولات بوده‌ایم.

فرماندار ارادان ادامه داد: به عنوان مثال وروددولت در کشت گندم و خرید تضمینی گندم سبب شده بهره برداران با رغبت بیشتری کار کرده و امروز در تولید گندم خودکفا شویم.

افشار نادری خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در عرصه تولید محصولات کشاورزی موفق عمل کنیم باید در زمینه تامین زیر ساخت‌ها ،احیا ماشین الات کشاورزی، احیا اراضی کشاورزی پرداخت تسهیلات برای راه‌اندازی سامانه‌های آبیاری تحت فشار و ... از سوی مسئولان و برنامه ریزان بخش کشاورزی توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه جشنواره‌های متعدد که در جای جای کشور انجام می‌شود ابتکار بسیار خوبی است ادانه داد: اگر این جشنواره‌ها در راستای سیاست‌های عمومی دولت و نظام حرکت کرده و از طریق آنها ظرفیت های منطقه را شناخته و در آن راستا حرکت کنیم به نتایج بسیار خوبی خواهیم رسید.

افشار نادری ضمن تاکید بر آموزش بهره برداران بخش کشاورزی اظهار کرد: آموزش بهره برداران، توسعه ترویج، افزایش تحقیقات و اصلاح الگوی کشت می‌تواند نواقص ساختاری بخش کشاورزی را رفع کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 11 مرداد 96، کدمطلب: 965-1197-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین