پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۹۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با اجرای طرح رونق تولید در سالجاری تاکنون ۹۰ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.
شعارسال: هروز اسودی ضمن بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار دور دوم اعطای تسهیلات بهین یاب در استان سمنان ۹۰ واحد به بانک ها معرفی شدند، تاکید کرد: این واحدها مجموعا ۱۱۸میلیارد تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد که منابع آن از طریق تسهیلات سامانه بهین یاب، ویژه واحدهای تولیدی دارای مشکل تامین می شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد واحدهای معرفی شده به بانکها، ۷۷ واحد مربوط به بخش صنعت و ۱۳ واحد نیز مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: ۷۷ واحد صنعتی معرفی شده با بانکها به مبلغ بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان و واحدهای کشاورزی به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد و حدود ۶۰۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد خواهد شد.

اسودی اظهار کرد: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات رونق تولید به ارزش ۵۲ میلیارد تومان به ۲۴ واحد صنعتی و ۱۸ واحد کشاورزی متقاضی تسهیلات رونق تولید موافقت شد.

وی یادآور شد: از آغاز اجرای طرح رونق تولید در سالجاری تاکنون، ۴۹۲ واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که پرونده ۳۸۴ واحد تولیدی در مرحله بررسی کارگروه قرار دارد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این نشست اظهار کرد: در این جلسه مشکلات بانکی و امور زیربنایی پنج واحد تولیدی بررسی شد.

اسودی در ادامه گفت: در هفتاد و سه جلسه قبلی این کارگروه مشکلات ۴۴۴ واحد تولیدی استان سمنان بررسی و برای رفع موانع تولید یک هزار و ۷۹ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۵۴ درصد مصوبات این کارگروه اجرایی و ۴۶ درصد نیز در دست اقدام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطر نشان کرد: در این نشست گزارشی از عملکرد بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و کمیته پایش تسهیلات رونق تولید ارائه شد.

اسودی افزود: تا کنون از ۲۵۶ واحد تولیدی در بخش صنعت استان سمنان که در سال گذشته تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند نظارت های لازم صورت گرفته است و با پرداخت ۳۳۵۲ میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها، یک هزار و ۶۹۴ فرصت شغلی جدید ایجاد شده است که ۷۹ درصد از میزان اشتغال تعهد شده و ۸۰ درصد از پرداخت تسهیلات در این واحدها محقق شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 23مرداد96، کد خبر:4058558 ، www.mehrnews.com



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین