پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۸۸ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند.

شعار سال: بهروز اسودی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هشتاد و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات 88 واحد تولیدی استان سمنان که در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند بررسی شد.

وی با بیان اینکه با اعلام نظر قطعی کارشناسان این کارگروه واحدهای مذکور برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند اذعان کرد: بالغ‌بر 69 واحد تولیدی در بخش کشاورزی فعالیت دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه این واحد بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند افزود: تکمیل مدارک موردنیاز بانک‌ها یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید برای پرداخت این تسهیلات انجام شود.

وی با اشاره به اینکه 19 طرح صنعتی نیز در این کارگروه معرفی شد خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی این طرح‌ها نیز می‌توانند برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزشی بالغ‌بر 38 میلیارد تومان به بانک‌های عامل مراجعه کنند.

اسودی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها زمینه ایجاد اشتغال برای 253 نفر را فراهم می‌کند یادآور شد: ایجاد اشتغال و کارآفرینی از مهم‌ترین اهدافی است که در راستای ارائه این تسهیلات دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکلات 490 واحد تولیدی در این کارگروه بررسی‌شده است تصریح کرد: از این تعداد تنها 95 واحد تولیدی موفق به دریافت این تسهیلات به ارزشی بیش از 49 میلیارد تومان شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه این مسئله یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین اقدامات دولت در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است یادآور شد: رونق تولید زمینه‌ساز ارتقا سطح اقتصاد کشور می‌شود و باید از هر ظرفیتی برای تحقق این هدف بهره‌گیری کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 آبان 96، کد مطلب: 1559232 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین