پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
توسعه کشاورزي نوين از اولويت‌هاي دولت دوازدهم است و خوشبختانه در قانون بودجه سال آتي یک و نیم ميليارد دلار تسهيلات براي بخش کشاورزي تصويب شده که شش درصد آن سهم آذربايجان شرقي است.

شعار سال: استاندار آذربايجان شرقي در ديدار با نمايندگان تشکل‌هاي غيردولتي بخش کشاورزي استان، حمايت از توسعه کشاورزي با استفاده از فناوري‌هاي نوين را يکي از مهم ترين سياست‌هاي دولت دوازدهم اعلام کرد .
مجيد خدابخش با اشاره به اهميت فعاليت تشکل‌هاي صنفي حوزه کشاورزي، بر ضرورت فرهنگ سازي و ارائه آموزش‌هاي تخصصي در زمينه مسائلي همچون صرفه جويي در مصرف آب، تاکيدکرد.
وي گفت : با توجه به محدوديت منابع دولتي، انتظار داريم تشکل‌هاي حوزه کشاورزي بيش از پيش از ظرفيت مردم و بويژه بخش خصوصي در حوزه توسعه کشاورزي نوين استفاده کنند و در کنار آن دولت و مجلس نيز وظيفه حمايتي بر عهده دارند.
او همچنين با اشاره به ظرفيت‌هاي بي مانند حوزه کشاورزي در آذر بايجان شرقي بر ضرورت افزايش فعاليت‌هايي مانند توليدوصدور گل به کشورهايي همچون روسيه تاکيد کرد.
استاندار آذربايجان شرقي ياد آورشد: مديريت استان به روستاها به عنوان واحد توليدي مولد نگاه مي کند وهر روستا را يک واحد توليدي مي‌داند .او همچنين تاکيد کرد :تمامي مسئولان بايد در جهت توسعه امکانات روستاها گام بردارند.خدابخش در پايان با اشاره به کاهش 33 درصدي بارندگي امسال در آذر بايجان شرقي در مقايسه با پار سال ، توجه به توليد محصولات صادرات محور در حوزه کشاورزي را مورد تاکيد قرار داد.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه اطلاعات، تاریخ 10 آبان 96، کد مطلب: 26857


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین