پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۱۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
استاندار سمنان گفت: ۵۶ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی شدند.

شعار سال: محمدرضا خباز صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه کارگروه ستاد تسهیل و رونق تولید استان سمنان اظهار داشت: اعضای کارگروه تسهیل و رونق تولید با درخواست 41 واحد تولیدی در بخش کشاورزی برای دریافت 150 میلیارد ریال تسهیلات موافقت کردند.

وی با بیان اینکه 15 واحد تولیدی نیز در بخش صنعت متقاضی 336 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید هستند خاطرنشان کرد: این واحدها برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی شدند.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم تکمیل مدارک موردنیاز بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات بیان کرد: بانک‌های عامل موظف هستند نسبت به پرداخت این تسهیلات همکاری کنند و فرآیند پرداخت آن را تسریع کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است اذعان کرد: با پرداخت این تسهیلات 278 نفر در استان سمنان صاحب شغل می‌شوند و این مهم نقش ویژه‌ای در رونق تولید نیز ایفا می‌کند.

خباز با اشاره به برخی مشکلات واحدهای تولیدی در استان سمنان اذعان کرد: مشکلات مالیاتی، موانع بانکی، بیمه تأمین اجتماعی و همچنین برخی از مشکلات زیر بنایی و زیرساختی در واحدهای تولیدی وجود دارد که رفع آن ها در دستور کار است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون بالغ‌بر 62 واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید را به ارزش 285 میلیارد ریال دریافت کردند.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم تقویت همکاری بانک‌ها با این کارگروه اعلام کرد: تاکنون 57 درصد از مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان سمنان اجرایی شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 1 آبان 96، کد مطلب: 1553529، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین