پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۱۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۷ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت می‌شود.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۱۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۷ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت می‌شود.

بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: در این جلسه و با تصویب اعضای کارگروه 115 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 7 واحد تولیدی استان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ 120 شغل جدید در استان سمنان ایجاد می‌شود اذعان کرد: تاکنون 733 واحد تولیدی استان سمنان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش 4 هزار و 160 میلیارد ریال شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه با پرداخت این تسهیلات تاکنون 46 درصد از سهم استان سمنان در ارائه تسهیلات رونق تولید در سال 96 محقق شده است خاطرنشان کرد: در یک‌ماهه باقی‌مانده سال 96 بانک‌ها باید نسبت به پرداخت تسهیلات رونق تولید تسریع کنند تا گامی مؤثر در حوزه اشتغال استان سمنان برداشته شود.

وی با بیان اینکه از میزان تسهیلات پرداخت‌شده 3 هزار و 250 میلیارد ریال سهم صنعت استان است اعلام کرد: 141 واحد تولیدی در بخش صنعت استان سمنان موفق به دریافت این تسهیلات شدند که سهم ویژه‌ای را در افزایش نرخ اشتغال در استان ایفا می‌کنند.

اسودی با بیان اینکه 592 واحد تولیدی در بخش کشاورزی تسهیلات رونق تولید به ارزش 910 میلیارد ریال را دریافت کردند تصریح کرد: تاکنون پرونده یک هزار و 635 واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت این تسهیلات به ارزش 12 هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان معرفی شدند که تحقق و پرداخت 100 درصدی این تسهیلات در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به عودت پرونده 457 واحد تولیدی استان از سوی بانک‌ها بیان کرد: همکاری و هماهنگی بانک‌ها برای رفع مشکل پرونده این واحدها در دستور کار قرار گیرد و نسبت به تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای باقی‌مانده اهتمام ویژه‌ای بورزند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: در این جلسه مشکلات بانکی، مالیات، تأمین اجتماعی و زیربنایی چهار واحد تولیدی بررسی شد.

وی افزود: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تاکنون مشکلات 543 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع یک هزار و 312 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1396، کدخبر: 1664859، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
انشالله که بتونیم سیاست های مقام معظم رهبری در زمینه توسعه و اشتغال رو به خوبی عملی کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین