پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه به دنبال برطرف کردن مشکلات تولید در استان هستیم، گفت: ۶۳ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه به دنبال برطرف کردن مشکلات تولید در استان هستیم، گفت: ۶۳ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

بهروز اسودی صبح یک‌شنبه در یک‌صد و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری بابیان اینکه ۶۳ درصد مصوبات کارگروه اجرایی شده است، ابراز داشت: تاکنون مشکلات ۵۴۸ واحد تولیدی در سال جاری بررسی و برای رفع موانع تولید یک هزار و ۳۲۴ مصوبه به تصویب اعضای این کارگروه رسیده است.

وی بابیان اینکه ۵۱ درصد از سهم استان سمنان از تسهیلات پرداخت‌شده است، افزود: در سال جاری ۷۸۹ واحد تولیدی استان، ۴۵۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه تسهیلات رونق تولید طی سال جاری ۳۱۱ فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است، ابراز داشت: استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید سال ۹۶ از نظر تعداد طرح رتبه اول و از نظر مقدار پرداختی رتبه دوم را در کشور دارد.

اسودی بابیان اینکه یک هزار و ۶۴۲واحد تولیدی درمجموع به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی‌شده‌اند، تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال می کوشیم تا با فعال کردن واحدهای در شرف تعطیلی اشتغال‌زایی را در استان افزایش دهیم که در بخش‌های صنعتی و کشاورزی توانستیم به روند قابل قبولی دست پیدا کنیم.

وی بابیان اینکه تاکنون بیش ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب به ۱۵۲ واحد تولیدی معدنی و صنعتی و ۶۰۴ واحد دام‌پروری و کشاورزی پرداخت‌شده است، افزود: امیدواریم با فراخوان جدید در سال آینده واحدهای بیشتری در سطح استان به سایت بهین یاب مراجعه و با دریافت تسهیلات بتوانند اقتصاد استان را شکوفا کنند.

اسودی با اشاره به اشتغالزایی ۱۷۲ نفری طرح های معرفی شده اضافه کرد: از این تعداد ۹ طرح به ارزش ۳۳ میلیارد تومان مربوط به بخش صنعت و چهار طرح به ارزش حدود سه میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396، کدخبر: 4248722، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
هنوز هم موانع بسیاری بر سر راه تولید در استان وجود داره که نیاز به توجه بیشتر از این ها داره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین