پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه طرح اشتغالزایی ویژه دانشجویان دوره کارشناسی برگزار می‌شود، گفت: این طرح منجر به افزایش توانایی دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی می‌شود

شعارسال:معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه طرح اشتغالزایی ویژه دانشجویان دوره کارشناسی برگزار می‌شود، گفت: این طرح منجر به افزایش توانایی دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی می‌شود.

ناصر گودرزی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود، در رابطه با طرح کارورزی ویژه دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی در کشور گفت: هنوز در این رابطه ابلاغی به ما از سوی وزارت علوم اعلام نشده است.

وی افزود: در حال حاضر طرح جدیدی در دستور کار قرار گرفته که قرار است در زمینه اشتغالزایی دانشجویان در دوره کارشناسی برگزار شود که این طرح توانایی دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی را افزایش می‌دهد.

گودرزی خاطرنشان کرد: طرح جدیدی که قرار است در دانشگاه ارائه شود، با تغییر تعداد واحد‌های عملی در جهت توانمندسازی دانشجویان قابل اجراست و این طرح را در دستور کار خود داریم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود تصریح کرد: آیین نامه این طرح در دست اجرا است و این طرح از مهرماه سال جاری در دانشگاه اجرا خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار11 تیر 97، کد خبر: 694768، WWW.snn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین