پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
استاندار لرستان گفت: متأسفانه با بروز هر مشکل کارگران آن واحد در مقابل استانداری تجمع می‌کنند که باید با اقدامات اولیه از این موضوع پیشگیری کرد و واحدهای تولیدی مشکل‌دار به هیأت حمایتی معرفی شوند.

شعار سال: دکتر سید موسی خادمی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: بانک‌ها با داشتن منابع می‌توانند به توسعه و رونق اقتصادی منطقه کمک کنند.نگاه کمک‌بخشی باید در استان صورت گیرد. باید از ظرفیت بخش خصوصی در جذب سرمایه و رونق اقتصادی استفاده کرد.

استاندار لرستان گفت: واحدهای تولیدی در معرض مشکل و مشکل‌دار استان باید شناسایی و برای کمک به هیأت حمایتی معرفی شوند.همچنین قبل از هرگونه تملیکی توسط بانک‌ها موضوع در ستاد تسهیل استان بایدمطرح شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از معرفی واحدهای مشکل‌دار استان به هیأت حمایت خبر داد.

محمدرضا صفی‌خانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: مشکلات واحدهای تولیدی را قبل از مطرح شدن در ستاد با بانک‌ها در میان گذاشته و مورد بررسی قرار می‌دهیم.مواردی که قابل حل نباشد به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آورده می‌شوند که در این زمینه انتظار داریم نگاهی فرابخشی به موضوعات شود.موضوع تعدادی از واحدهای مشکل‌دار از این طریق قبل از ورود به ستاد حل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: طبق قانون حمایت از تولید و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها قرار شد واحدهایی که نیاز به حمایت دارند شناسایی و به وزارت صنعت و معدن ارجاع داده شوند تا مشکل آنها توسط هیأت حمایت مورد بررسی قرار گیرد.در کمیته مربوطه مراحل حمایت قانونی از آنها انجام می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: کارخانه پارسیلون سه میلیارد تومان حق بیمه پرداخت نکرده و ما ماهیانه سه و نیم میلیارد به بازنشسته‌های این واحد حقوق پرداخت می‌کنیم.

شهناز حمزه‌لوی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: مالک اصلی کارخانه پارسیلون خرم‌آباد شرکت آتیه‌سازان دماوند است.سازمان تأمین اجتماعی باید پاسدار مطالبات مردم و بیمه‌شده‌ها باشد که در این رابطه باید طلب‌های خود را دریافت کنیم.

حمزه‌لوی با بیان اینکه در تمام طول عمر فعالیت این واحد تولیدی مجموعاً سه میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی حق بیمه پرداخت نداشته است، افزود: هم اکنون ماهیانه سه و نیم میلیارد تومان به بازنشسته‌های این واحد حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: قانون فریزبردار نیست و این قانون در تأمین اجتماعی را مجلس تصویب کرده که شوخی‌بردار نیست مگر خود مجلس بتواند آن را لغو کند.حدود 300 نفر از این واحد بازنشسته شده‌اند و تمام بحران را ما و اداره کار رفع کرده‌ایم. بدهی‌های فریز شده را نمی‌توانیم کاری کنیم اما یک و نیم میلیارد تومانی که سفته داده‌اند و مشمول جریمه هم شده را باید به اجرا درآوریم.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: هم اکنون باید عیدی‌ها را پرداخت کنیم اما متأسفانه نتوانستیم کاری از پیش ببریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 13 اسفند 96، کد مطلب: 96121307205: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
اگه مدیریت استاندار درست بود قبل اینکه کارگران با بروز مشکل تجمع کنن استاندار از اون مشکل اگاه میشد و اون رو حل میکرد تا کارگران با بروز اون مشکل تجمع نکنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین