پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۲۸۲
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سال ۹۷ به ریاست مهندس امیری معاون امورهماهنگی واقتصادی وتوسعه منابع استانداری لرستان

شعار سال: محمدرضا صفی‌خانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان بیان کرد: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان موضوعات مختلفی مطرح شده و برای آنها راهکارهایی نیز ارائه شد و شاهد تصویب چندین مصوبه کمیته کارشناسی ستاد تسهیل استان بودیم.

وی ادامه داد: امسال سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان علاوه بر اجرای برنامه‌های روزمره خود چندین طرح مهم و کارآمد برای حمایت از واحدهای تولیدی و بهبود فعالیت آنها در دستور کار دارد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در نظر داریم امسال شرایط را برای اجرای طرح تولید بدون کارخانه در استان مهیا کنیم چراکه در این استان منطقه ویژه اقتصادی ازنا وجود داشته و می‌توانیم از ظرفیت برای تحقق اهدافمان به خوبی استفاده کنیم.

صفی‌خانی گفت: همچنین در نظر داریم شرایط را برای حمایت همه جانبه از کالاهای تولید استان مهیا کنیم در این راستا استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، به همین دلیل امیدواریم بتوان شرایط را برای ایجاد تقاضای بیشتر در بازار مهیا کرد.

وی اظهار داشت: به عنوان نمونه شناسایی واحدهای دارای محصولات قابل رقابت و حمایت همه جانبه از آنها در دستور کار قرار داشته به نحوی که می‌توان با پرداخت تسهیلات به مشتریان شرایط را برای بهبود بازار واحدهای تولیدی استان مهیا کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 4 اردیبهشت 97، کد مطلب: -: www.porsna.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین