پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون 433 واحد تولیدی در استان از محل تسهیلات رونق تولید به مبلغ 302 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده است.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون 433 واحد تولیدی در استان از محل تسهیلات رونق تولید به مبلغ 302 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده است.

علی پرزحمت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور درافشان مشاور استاندار و مدیران بانک‌های عامل در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات اظهار داشت: در سال جاری 433 واحد تولیدی در استان از محل تسهیلات رونق تولید به مبلغ 302 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده تا مشکلات این واحدها برطرف شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی بوده است، گفت: تاکنون 286 فقره تسهیلات به مبلغ 301 میلیارد تومان هم به صورت مستقیم در این بخش‌ها پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: تاکنون 17 طرح تولیدی صنعتی 60 درصد به بالا به مبلغ 18 میلیارد تومان و 166 طرح صنعتی سرمایه در گردش به مبلغ 211 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده است.

پرزحمت با بیان اینکه طی دو هفته گذشته تعداد 25 فقره تسهیلات به مبلغ 125 میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل کشور در بخش رونق تولید پرداخت شده است، مطرح کرد: امیدواریم بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات، همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا شاهد رونق تولید باشیم.

این مسؤول در ادامه گزارش خود از ثبت‌نام 203 فقره درخواست تسهیلات در استان در بخش بازسازی و نوسازی صنعت، معدن و کشاورزی خبر داد و گفت: در استان تاکنون دو فقره به مبلغ 42 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

گفتنی است در پایان این جلسه مشکلات سه واحد صنعتی و کشاورزی در غالب رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در راه رونق تولید اتخاذ شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای فارس، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396، کدخبر: 13961128001039، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
ای کاش که همینطور این تسهیلات بیشتر میشه از مالیات های بخش تولیدی هم کم کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین